ارزش مشتری
دانلود پایان نامه : رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک ملی رشت
سازمان باید بداند و بیابد که مشتریان دوست دارند، چه چیزی را بیش تر یا کم تر در رفتارهای کارکنان سازمان ملاحظه کنند. انتظارات مشتری باید توسط رهبران سازمان در فرهنگ آن، ترجمه و پیاده سازی شود. به بیان دیگر، انتظارات مشتریان باید رفتارهای رهبران و کارکنان را جهت دهی کند. از جمله اقدامات مؤثر […]
پایان نامه بررسی تاثیر دانش مشتری بر ارزش ویژه برند با میانجیگری وفاداری مشتری
در عصر گسترش روزافزون جهانیشدن، رقابتپذیری یک موضوع مهم در بین سیاستگذاران سطوح مختلف (کشور، صنعت و شرکت) در بخشهای مختلف دنیاست. چه در عرصه رقابت در بازارهای داخلی و چه درصحنهی بازارهای جهانی، استراتژیهای کسبوکار بدین منظور تدوین میشوند، تا شرکتها راه حرکت را از موقعیت رقابتی فعلیشان به یک موقعیت قویتر جدید […]
پایان نامه بررسی تأثیر کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش ادراکشده بر وفاداری مشتریان
برخی با هزینه ای که پرداخت می کنند به دنبال کیفیت خوب هستند و برای برخی راحتی و سازگاری خدمت با نیازهایشان اهمیت دارد. محققان بین مفهوم ارزش و کیفیت ادراک شده تفاوت قائل میشوند. ارزشی مبین مبادلهای است میان آنچه فرد دریافت کرده و آنچه هزینه نموده است، درحالی که کیفیت تنها بیان کننده […]
پایان نامه نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش
آنچه مدیران برجسته را متمایز میسازد، دانش آنان در مورد نظریههای علمی و یا مهارت در بهکارگیری ابزار و متدلوژیهای روزآمد مدیریتی نیست. اغلب مدیران پیشتاز، با نگرش ساده و درعینحال عمیق خود، در صنعت تحول آفریدهاند این نگرشها در عبارت و مفهوم باهم متفاوت هستند ولی همه آن ها به گونهای چگونگی خلق ارزش […]
پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند
منطقی است که گفته شود شرکتها به سوی دارائیهای ناملموس مانند خدمات بهتر و برندینگ بهتر برای ماندن در عرصه رقابت در حرکت هستند (بام، 2003). در بازاریابی، برندها نقطه اساسی تمایز میان آنچه رقبا عرضه میکنند، محسوب میشوند و هر مقدار که بازارها پیچیدهتر و پرمخاطرهتر میشوند، نیروهای محرک برندها هم، پیچیدهتر و از […]
دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
1ـ2ـ بیان مسأله بازاریابی همانطور که کاتلر بیان کرده، عبارت است از فرایندی اجتماعی و مدیریتی که افراد یا گروهها بهوسیله آن، آنچه را که نیاز دارند و میخواهند از طریق خلق و تبادل محصول با دیگران به دست میآورند (کاتلر، 1386). شناسایی نیازها و خواستههای مشتری و توجه به انتقادهای مشتریان کار بازاریاب است […]
دانلود پایان نامه ارائه و مقایسه سه مدل دو مرحلهای برای بخشبندی مشتریان براساس ارزششان
در فصل اول این پژوهش، به ارائه کلیات تحقیق، بیان مسئله و ضرورت انجام آن و سوالات تحقیق پرداخته خواهد شد. متدولوژی و مدلهای پیشنهادی نیز در غالب نمودار ارائه گردیده است. 1-2 ضرورت انجام تحقیق شرکتها در هر کسب و کاری، با گروههای مختلفی از مشتریان در ارتباط هستند. از این رو با […]
دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان
در این فصل ، پس از بیان مساله و شرح اهمیت وضرورت تحقیق ، به بیان اهداف ،فرضیات و..پرداخته می شود. 1-2) بیان مسئله در شرایط رقابتی بازار امروز به دست آوردن جایگاه مناسب در ذهن مصرف کنندگان به گونه ای که مصرف کننده وفادار شرکت باشد ، از اهمیت به سزایی برخوردار است. از […]
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانك ملی از دیدگاه مشتریان
مفهوم بازاریابی اجتماعی آخرین و جدیدترین مفهومی است که در فلسفه های پنج گانة بازاریابی مطرح می شود.بازاریابی اجتماعی کاربرد فناوری های بازاریابی تجاری برای تحلیل، طراحی ،اجرا وارزیابی برنامه های طراحی شده به منظور تاثیرگذاری بر رفتار اختیاری مخاطبان هدف به جهت ارتقای سطح رفاه فردی آنها وجامعه شان است.(اندریسن[1]، 1934،20) ارزش نام تجاری […]
پایان نامه ارزشیابی ویژگی های کیفی آموزش مراکز فنی و حرفه ای میاندوآب از دیدگاه مربیان و کارآموزان در سال ( 1394-1393 )
بدون شک شرکتها و سازمانها ی امروزی بر مبنای قوانین گذشته و با اتکاء به مدیریت سنتی قادر به ادامه حیات نخواهند بود.زیرا در دنیایی که همواره در حال تحول است و همانند موجی است که هیچگاه روی آرامش و سکون به خود نمی تواند ببیند،اگر یک سازمان بخواهد پابرجا بماند باید در برابر این […]
پایان نامه بررسی رابطه بین هوش اخلاقی رؤسا و کارکنان با رضایت و وفاداری مشتریان به برند
1-2. بیان مسأله(تعریف موضوع تحقیق) دنیای کسب و کار در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم با رقابت روز افزون بنگاههای اقتصادی رو به رو بوده است. افزون بر این، مشتریان هر روزه آگاهی بیشتری نسبت به رقبا و محصولات و خدمات پیدا می کنند و گزینه های مختلفی را پیشرو دارند. […]
پایان نامه تعیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل کانو
امروزه در عصر جهانی شدن، به سبب پیشرفت دانش و تکنولوژی، سرعت در ارتباطات و تغییر و تحولاتی که در ارزشها و فرهنگها، انتظارات و مطالبات سیاسی ملتها ایجاد شده، تغییر سلیقهها، خواستهها و توقعات شهروندان، سبب شده است که تحـول، از امری درونزا به امری برون زا تبدیل شود. در واقع پاسخگو بودن سازمانهای […]