بازاریابی حسی
پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
امروزه بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیشتر در تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجب نیست که، در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، موسسات مجبور شدهاند شیوه واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند، به طوری که کمتر […]
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان
در دنیای رقابتی امروز، مشتریان در کانون اصلی توجه شرکتها قرار دارند و رضایتمندی آنها عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمانها است. لازمه جلب رضایت مشتریان، برآورده ساختن کامل نیازهای آنها و شناسایی دقیق خواستهها، انتظارات، تمایلات، تواناییها و محدودیتهای آنها در خرید محصولات است. با دستیابی به چنین اطلاعاتی میتوان عوامل تأثیرگذار بر رفتار […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط
در این فصل، کلیات پژوهش ارائه میگردد. در ابتدا ضرورت و اهمّیت انجام این پژوهش مطرح و مسألهی مورد نظر بیان خواهد شد و پس از آن اهداف، فرضیه ها و سوالات پژوهش بیان میشود. در پایان این فصل، قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی پژوهش مطرح میگردد و واژگان کلیدی و پرکاربرد این مطالعه تعریف […]
پایان نامه ایجاد فنون مذاکرات بهتر در بازاریابی(شرکت هنکل پاک وش)
1-1-بیان موضوع و مسئله تحقیق: دنیایی كه در آن زندگی می كنیم شاهد تحولات شگرفی است . سرعت این تحولات روز به روز بیشتر می شود به طوری كه به هیچ وجه با گذشته های دور قابل قیاس نیست . اگر بخواهیم آمادگی همراهی و توان لازم برای همگامی با این تحولات داشته باشیم […]
پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات نوین بر ذهنیت مصرف کننده.
موفقیت سازمان ها به عواملی چون بازاریابی و ارتباطات، نوآوری و خلاقیت، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت و … ارتباط دارد. بازاریابی و ارتباطات شامل مجموعه ای از فعالیت ها و تلاش ها است که نقش کلیدی و مؤثری در رشد و توسعهدی سازمان ها و شرکت ها ایفا می کند. گرچه بازاریابی و ارتباطات […]
پایان نامه بررسی تاثیر دانش مشتری بر ارزش ویژه برند با میانجیگری وفاداری مشتری
در عصر گسترش روزافزون جهانیشدن، رقابتپذیری یک موضوع مهم در بین سیاستگذاران سطوح مختلف (کشور، صنعت و شرکت) در بخشهای مختلف دنیاست. چه در عرصه رقابت در بازارهای داخلی و چه درصحنهی بازارهای جهانی، استراتژیهای کسبوکار بدین منظور تدوین میشوند، تا شرکتها راه حرکت را از موقعیت رقابتی فعلیشان به یک موقعیت قویتر جدید […]
پایان نامه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات
با تشدید رقابت در تجارت و تغییرات سریع تکنولوژیکی و نیز افزایش قدرت و حق انتخاب مصرف کنندگان، موفقیت از آن شرکتهایی خواهد بود که قادر باشند به نحو شایسته تری انتظارات و ارزشهای مورد نظر مشتریان را درک و شناسایی کرده و به نحو مطلوب به آنها پاسخ دهند. ویژگیهای وب سایتها بر رفتار […]
پایان نامه عوامل مؤثر بر برنامه های توسعۀ آموزش کارآفرینی
جهان در اواخر قرن بیستم، شاهد تغییرات بسیار گسترده در تمامی عرصههای کسبوکار بوده است؛ چنانکه امروزه مفاهیمی چون جهانیشدن، افزایش رقابت، توسعۀ فناوری اطلاعات، توجه به کیفیت کالاها و خدمات، مشتری مداری و مانند اینها ادارۀ امور بخش عمومی را در سراسر جهان با چالشهای جدی روبهرو کرده است. از جمله راهکارهای اثربخش دولتی […]
پایان نامه بررسی تاثیر CRM بر عملکرد مالی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال 1393
1-2- بیان مسأله حرکت به سمت جهانی شدن و پیشرفتهای صورت گرفته در عرصه تکنولوژی باعث تشدید رقابت بین شرکتها شده است. در عصر حاضر یکی از عرصههای جدیدی که اغلب شرکتها بر آن تمرکز نمودهاند، موضوع ارتباطات بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان میباشد. اینک بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیش تر در […]
پایان نامه بررسی تاثیر توجهات سمعی و بصری محیط فروشگاه بر خرید برنامه ریزی نشده
با گسترش جمعیت و به تبع آن گسترش صنایع خدماتی در سال های اخیر بیش از هر زمان دیگر رقابت در خرده فروشی ها شدیدتر شده است. به ویژه در زمان کنونی که خرده فروشی ها از نظر فروش ، سهم بیشتری از بازار خدمات را به خود اختصاص داده اند(نوردفالت و لانگ،2012).خرده فروشی ها […]
پایان نامه مقایسه تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانکهای دولتی و خصوصی بر مشتریان
با تشدید رقابت در تجارت و تغییرات سریع فنآوری و نیز افزایش قدرت و حق انتخاب مصرف کنندگان، موفقیت از آن شرکتهایی خواهد بود که قادر باشند به شکل شایسته تری انتظارات و ارزشهای مورد نظر مشتریان را درک و شناسایی کرده و به نحو مطلوب به آنها پاسخ دهند (وانگ و همکاران[1]، 2004). […]
پایان نامه مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی
عوامل متعددی در صنعت بانکداری وجود دارند که در صورت رضایت بخش بودن اجرای آنها، موفقیت عملکرد رقابتی سازمان تضمین خواهد شد. برخی از آنها عبارتند از: شهرت بانک و تصویر مطلوب خدمات ارائه شده نزد افکار عمومی امنیت و ایمن بودن بانک در ادراک مشتریان برقراری ارتباط بلند مدت با مشتریان جذب سپرده پرداختن […]