برند گردشگری
پایان نامه بررسی عوامل مؤثـّر بر برند گردشگری استان گیلان
واژه های کلیدی: خدمات اولیه برند، زیرساختهای برند، ارتباطات رسانهای برند، روابط میان مصرف کنندگان، هسته مرکزی برند، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان – مقدّمه توسعه گردشگری، یکی از رویکردهای ایجاد تحوّل اقتصادی- اجتماعی در مناطق مختلف می باشد که همواره مورد توجّه پژوهشگران و برنامه ریزان قرار دارد (مافی و جوانبخت […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
در طی چند دهه اخیر، محققان و فعالان در زمینه ی خدمات, توجه زیادی به موضوع برند داشته اند. این نکته که برند ارزشی دارد كه از ارزش معمول دارایی كه به وسیله فعالیت های مالی حرفه ای ایجاد شده است، فراتر می رود, به توجه زیادی به برندها در بخش خدماتی منجر شده است. […]
پایان نامه بررسی قابلیتهای توسعه گردشگری رویداد در استان گلستان
رویدادها دارای تنوع و گستردگی فراوان می باشند، و می توانند در برگیرنده یک رویداد ساده برای مردم محلی یک منطقه (مراسم امیری خوانی در استان مازندران) و یا در سطح کلان (برگزاری مسابقات المپیک) باشند. رویداد اسبدوانی گنبد کاووس تنها رویداد مهم ورزشی در حال برگزاری در استان گلستان می باشد. () 1-1 بیان […]
پایان نامه نقش تنوع فرهنگی در توسعه گردشگری، مطالعه موردی کشورهای ایران، انگلستان و مالزی
اقتصاد جهان امروز بر پایه چند صنعت بزرگ شکل گرفته است که یکی از این صنایع گردشگری است. این صنعت که از دیرباز وجود داشته در چند دهه ی اخیر شکل سازمان یافته ای به خود گرفته و به نوعی وارد عرصه رقابت با دیگر صنایع خدماتی شده است.گردشگری که به درستی صنعت قرن بیست […]
پایان نامه بررسی، تحلیل و کشف چارچوب های برنامه ریزی برای جهان در سازمان ملل
[iii] البته کاهش فقر و رسیدن به ثبات نه تنها برای کشورهای در حال توسعه اهمیت دارد بلکه موفقیت این کشورها، برای کشورهای توسعه یافته نیز اهمیت دارد چرا که هم از نظر انسان دوستانه ارضاء میشوند و هم امنیتشان تامین میگردد و دستیابی به صلح و ثبات و نظم بین مللی، محقق میگردد(آزاد، 1389). […]
پایان نامه موانع و راهکارهای ارتقای مدیریت بصری شهر
توسعه بی رویه شهرها، تغییرات ساختار اقتصادی _ اجتماعی، ترافیک و آلودگی، وجود تشکیلات متعدد و موازی در زمینه مدیریت شهری و مهمتر از همه بیتوجهی مدیریت و برنامهریزی شهری به جنبه های بصری و ادراکی شهر در ذهن شهروندان باعث افت و نزول کیفیت زندگی در شهرها می شود. در ادراک شهر اولین حسی […]
پایان نامه تحلیل ارتباط توسعه پایگاه های الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
امروزه استفاده گردشگران از موتورهای جستجوی اینترنتی به ویژه Google (Law and Haung, 2006) برای یافتن مقاصد گردشگری، اقامتگاه ها و کسب اطلاعات مورد نیاز برای مقصد بسیار شایع گشته است. همچنین نهادها، موسسات و مراکز گردشگری اقدام به راه اندازی پایگاه های الکترونیکی برای در اختیار قرار دادن خدمات و اطلاعات مربوطه به […]
پایان نامه ارزیابی عملکردی محور فرهنگی – تفرجگاهی اراضی عباس آباد، با تاکید بر رقابت پذیری شهر تهران
1-5- پرسشنامه. 165 1-1-5- ساختار پرسشنامه. 165 -5-1-2 توزیع پرسشنامه. 166 2-5- پرسش نامه استفاده کنندگان.. 166 1-2-5- تحلیل ویژگی های استفاده کنندگان.. 166 2-2-5- نتایج تحلیلی پرسشنامه استفاده کنندگان بر اساس آزمون KMO and Bartlett 171 3-2-5- فرایند ارزیابی پرسشنامه مربوط به استفاده کنندگان بر اساس آزمون همبستگی… 173 1-3-2-5- ترکیب فعالیت ها 173 […]
دانلود پایان نامه مؤلفه های هنری تأثیرگذار بر رونق اقتصادی مینای نقاشی در تهران
4-2 تجزیه وتحلیل توصیفی دادههای نمونه. 105 4-2-1 بررسی گروه شغلی افراد پاسخ دهنده. 106 4-2-2 بررسی توصیفی جنسیت افراد پاسخ دهنده. 107 4-2-3 بررسی و ضعیت سنی افراد پاسخ دهنده. 108 4-2-4 بررسی توصیفی مدرک تحصیلی افراد پاسخ دهنده. 109 4-2-5 بررسی توصیفی حضور افراد پاسخ دهنده در فعالیتهای هنری.. 110 4-3 نتایج استنباطی […]
دانلود پایان نامه بررسی رابطه عوامل موثر بر رفتار خرید صنایع دستی گردشگران
برای شفافتر نمودن موضوع و چگونگی انجام کار، فراهمسازی طرح تحقیق اساسیترین مرحله از مراحل تحقیق است و به عبارتی مرحله جهتیابی تحقیق نیز نامیده میشود. با توجه به اینکه در هر پژوهش شناخت دقیق عناصر تحقیق شامل مسئله تحقیق، اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش، اهداف تحقیق، روش پژوهش، فرضیات، قلمرو مکانی، قلمرو زمانی، ابزار […]
دانلود پایان نامه ارشد رشته صنایع : امکان سنجی احداث استخر آب گرم معدنی مصنوعی
در ادامه مطالعات صورت گرفته، انواع و فواید چشمه های مختلف آب های گرم معدنی مورد بحث قرار میگیرد و سپس توجیه عملی تولید انواع آب های گرم معدنی در آزمایشگاه به