تجارت الکترونیک
دانلود پایان نامه پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت های منتخب صادر کننده استان سمنان
به منظور بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک توسط شرکتهای منتخب صادرکننده استان سمنان لازم است مروری بر مباحث مطرح در این تحقیق صورت گیرد در ابتدای این فصل نظریه های مرتبط با موضوع تحقیق، مورد بررسی قرار میگیرد. در بخش بعد تجارت الکترونیک و مفاهیم اصلی مربوط به آن ارائه […]
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در بخش صنعت
جهان همواره در حال تغییر و تحول است، موجی سریع با آهنگـی بـیسـابقه در حـال دگرگـون ساختن کلیه جنبه های زندگی بشر است و روش یها و طبقهبند های قدیمی به سرعت منـسوخ مـی گردد. امروزه بسیاری از اقتـصاددانان و متخصـصان بـر ایـن عقیـدهانـد کـه ورود فنـاوری اطلاعـات وارتباطات به عرصه اقتصاد و تجارت، منجر […]
کار تحقیقی رشته حقوق (وکالت) با عنوان تجارت الکترونیک
رایانه و شبکه ارتباط الکترونیکی جهانی تحولات عظیم فناوری ارتباطات الکترونیکی معاصر محسوب می شود. ظهور این تحول در کلیه عرصه های زندگی انسان اعم از اقتصادی، تجاری، حقوقی موجب ضرورت بازشناسی و ایجاد معیارهای جدید در مفاهیم مختلف حقوق ارتباطات و در نتیجه عرصه ظهور نوع جدیدی از قراردادهای الکترونیکی را فراهم ساخته است. […]
دانلود پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت
کارنامه حیات بشری مملوء از ابداع فناوری های متعددی است که جملگی باعث تسهیل در امور زندگی شده اند در سالیان اخیر، فناوری اطلاعات و ارتباطات[1] (که از آن به فناوری عالی یاد میشود) بیشترین تاثیر را در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته است. بطوری که امروز با بکارگیری کامپیوتر، شبکه های ارتباطی […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک
1-2 ) بیان مسئله : اما موفقیت برای یک کسب و کار ، رسیدن به سود و کسب درآمد است که این مهم طی عبور گام به گام از مراحل زیر به اجرا درمی آید : مرحله اول : برای راه اندازی یک کسب و کار از پردازش یک ایده مناسب برای تولید محصول یا […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تعهد مشتری در بانک داری الکترونیک: برازش مدل تعهد رابطه-اعتماد (TRC)
مدیران امروز با سازمان هایی که هیچ شباهتی با سازمان های گذشته ندارند جوامع وسازمانها در صورتی قادر به دوام هستندکه عملیات تغییرکنند .(چارلز هندی ، خدایان مدیریت ) . یکی از قابل توجه ترین وقایعی که فن آوری اطلاعات در آن نقش داشته ،از بین رفتن موانع متعددی است که بطور سنتی افراد ، […]
پایان نامه بررسی و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان
ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با کیفیت بالا به مشتری یک استراتژی و فرایند جامع جذب، حفظ و شریک کردن مشتریان با بانک میباشد (پارواتیر و شت[2]، 2000). بحث ارائه خدمات با کیفیت مطلوب کمک می کند که با یک چرخش استراتژیک از روش های سنتی به روش های مدرن بتوانیم ارتباطات خود را با […]
پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده
اینترنت را باید بزرگترین سامانهای دانست که تاکنون به دست انسان طرّاحی، مهندسی و اجرا گردیدهاست. ریشه این شبکه ی عظیم جهانی به دهه۱۹۶۰ باز می گردد که آژانسهای نظامی ایالات متحده امریکا بر روی پروژههای تحقیقاتی برای ساخت شبکه ای مستحکم،توزیع شده و باتحمل خظا سرمایه گذاری نمودند. این پژوهش به همراه دوره ای […]
پایان نامه پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت
در دنیای در حال پیشرفت سریع کنونی، استفاده از تجارت الکترونیکی نه تنها باعث صرفه جویی در وقت، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه ی امکانات نیز می شود.تجارت همراه (سیار) زیر مجموعه ای از تجارت الکترونیکی است که در آن از تجهیزات بی سیم استفاده می شود (در تجارت همراه تمام انواع داد و […]
پایان نامه مفهوم، جایگاه و اعتبار سند الکترونیکی
الف- بیان مسئله (شرح مسئله و سؤال تحقیق) سؤالاتی که در طول تحقیق حاضر، در پی پاسخگویی به آنها بودیم به شرح زیر است: نخست- سؤال اصلی تحیق: سند الکترونیکی از چه جایگاه و اعتباری برخوردار است؟ دوم- سؤالات فرعی تحقیق: 1- ماهیت، کارکردها و ویژگیهای سند الکترونیکی چیست؟ و 2- آیا با توجه به […]
پایان نامه بررسی تأثیر گرایش بازار ادراکشده و گرایش نوآوری ادراکشده بر وفاداری الکترونیکی
با توجه به تغییر مداوم سلایق مشتریان و بالا رفتن سطح انتظارات آن ها و به دلیل کم بودن موانع ورود برای رقبای بالقوه در این صنعت، شرکتهای تجاری موجود در این صنعت با مخاطرات و چالشهای عمیقی روبرو هستند. افزایش پیچیدگیهای شناختی – تحلیلی از بازار، استیصال مدیران را در پاسخگویی به این تغییرات […]
پایان نامه شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در به کارگیری بازار الکترونیکی
بسیاری از بنگاهها به دلیل اینکه نمیدانستند چگونه از اینترنت استفاده کنند و نتوانستند خود را با محیط جدید وفق دهند، دچار ورشکستگی شدند. برخی سازمانها نیز بدون آماده کردن پیشنیازهای لازم، به استفاده از بازارهای الکترونیکی روی آوردهاند که باعث ایجاد مشکلات عدیدهای برای آنها شده است. در مورد بنگاههای کوچک، چنانچه در استفاده […]