شرکتهای کوچک
پایان نامه : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک
بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازارهای دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر […]
پایان نامه برنامه های ارتقاء واحدهای صنعتی کوچک ومتوسط با بهره گرفتن از مدل تعالی سازمان (EFQM)
مدل تعالی سازمانی EFQM یک روش کامل و کل گرا جهت اطمینان از موفقیت بلند مدت را فراهم می آورد. این مدل یک ابزار تشخیص برای خودارزیابی سلامتی حال حاضر سازمان است. از طریق خود ارزیابی سازمان بطور موثرتری می تواند در میان فرصت ها، تخصیص منابع و برنامه های کسب و کار واقعی تولیدی، […]
پایان نامه نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی
گرایش سازمان ها به بازار و خریداران در طی سال های اخیر تغییرات قابل ملاحظه ای کرده است. این تغییر و تحولات که اغلب به علت دگرگونی های خارج از سازمان ها شکل گرفته است، مفاهیمی چون دیدگاه خریداران را پدید آورده است. از سویی دیگر سازمانها بدون توجه به خواسته مشتری نمیتوانند به حیات […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط
در این فصل، کلیات پژوهش ارائه میگردد. در ابتدا ضرورت و اهمّیت انجام این پژوهش مطرح و مسألهی مورد نظر بیان خواهد شد و پس از آن اهداف، فرضیه ها و سوالات پژوهش بیان میشود. در پایان این فصل، قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی پژوهش مطرح میگردد و واژگان کلیدی و پرکاربرد این مطالعه تعریف […]
پایان نامه نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی
كانون اصلی استراتژی بازاریابی، تخصیص مناسب و هماهنگ نمودن فعالیت ها و منابع بازاریابی است تا اهداف عملیاتی شركت از حیث یک بازار – محصول خاص تامین شود و برنامه ریزی استراتژیک بازار ابزاری است كه شركت ها با بهره گیری از آن، از طریق یک طرح و برنامه ای مناسب جهت عناصر آمیخته بازاریابی […]
پایان نامه : تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل
1-2- بیان مسأله سازمانها برای حفظ بقاء و پیشرفت، به بهبود مستمر عملکرد خود نیاز دارند و منابع انسانی سرمایه های بنیادی سازمانها و منشاء هر گونه تحول و نوآوری در آنها تلقی میشوند. در این رابطه، نظام آموزشی هر کشوری از نظر نیروی انسانی و مشاغل ایجاد شده در آن بالاترین نسبت را در […]
پایان نامه بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی کارکنان آموزشکده های خراسان شمالی
بررسی کارآفرینی در چارچوب ساختار های احاطه شده اجتماعی، راه را برای یک چشم انداز وسیع در مورد کارآفرینی هموار می کند، به طوری که توجه را به سمت نکات مبهم و باریک که به آن، دقت نشده است جلب می کند؛ یعنی جنبه اجتماعی پدیده اقتصادی- اجتماعی، مانند کارآفرینی درون سازمانی. بیش تر تحقیقات […]
پایان نامه های دانلودی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات
و برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها استفاه کنید : پایان نامه ارشد رشته فناوری اطلاعات: طراحی سامانه خبره فازی برای تشخیص دامچینی در بانکداری الکترونیکی دانلود پایان نامه استفاده ازکاربرانی با دقت پیشگویی بالا در سیستمهای فیلترینگ اشتراکی پایان نامه […]
دانلود پایان نامه ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین
کلیات تحقیق ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین: امروزه ما در عصری زندگی می کنیم که داشتن یک فروشگاه آنلاین یکی از پایه های یک تجارت موفق به حساب می آید. فروشگاه های آنلاین سالانه بیلیون ها دلار درآمد کسب می کنند و این رقم دائما در حال افزایش است تجارت الکترونیک یعنی فروش […]
پایان نامه رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک: تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرایند تحلیل شبکه ای (ANP)
2-1- بیان مسأله مدیریت استراتژیک عبارت است از فرایندی كه از طریق آن سازمانها، محیطهای داخلی و خارجی خود را تحلیل كرده و از آن شناخت كسب میكنند. علاوه بر آن مسیر استراتژیک خود را پایهگذاری كرده، استراتژیهایی خلق میكنند كه آنها را برای رسیدن به اهداف تعیین شده كمك می کند و آن استراتژیها […]
پایان نامه ارشد رشته مدیریت دولتی : بررسی تأثیر جهت گیری كارآفرینی بر رشد شركتهای كوچک در شهر گلپایگان
5-2 نتیجه گیری فرضیات.. 65 5-2-1 فرضیه 1. 65 5-2-2 فرضیه 2. 66 5-2-3 فرضیه 3. 66 5-2-4 فرضیه 4. 66 5-3 پیشنهاد مبتنی بر تحقیق. 67 5-4 پیشنهاد به محققین آتی. 69 پیوست ها 71 منابع و ماخذ 79 منابع فارسی: 80 منابع لاتین: 82 Abstract: 84 چكیده كلید واژهها :جهت گیری كارآفرینی ،کسب […]
پایان نامه : بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه محصولات جدید
محصولات جدید از ضروریات شركتهای امروزی بهشمار میروند. در حقیقت محصولات جدید پاسخی به بزرگترین مشكلات سازمانهاست. امروزه بیشتر سازمانها ضرورت برخورداری از فرایند بهینه توسعه محصول جدید را به خوبی احساس كردهاند و برای داشتن چنین فرایند موفقی تلاشهای زیادی را انجام دادهاند و هزینههای هنگفتی را متقبل شدهاند. در این تحقیق عوامل مؤثر […]