پایان نامه تاثیر مدیریت استراتژیک بر عملکرد سازمان با نقش میانجی مزیت رقابتی (مطالعه موردی: شرکت موتوژن) از مهمترین داراییهای هر سازمانی در شرایط متغیر و رقابتی امروزی، برخورداری از کارکنانی است که تمایل دارند در تحقق اهداف و استراتژیهای سازمانی، نقشی سازنده در افزایش عملکرد سازمان از خود بروز دهند و برای سازمان خود مزیت رقابتی آفرینند. سازمانها به طور مداوم با محیطی متلاطم و ناآرام روبه رو هستند، تهدیدهای محیطی […] پایان نامه تأثیر بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات بر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی درونی نتیجه گیری 97 پیشنهادها 99 منابع و ماخذ 103 پیوست ها 108 پ فهرست جدول ها شماره صفحه 1-1 زمان بندی مراحل انجام تحقیق 10 1-2 آمار مربوط به تعداد کارگاه های صنعتی استان آذربایجان شرقی 15 1-3 آمار مربوط به اشتغال صنایع کوچک در استان آذربایجان شرقی 15 1-4 آمار مربوط […] پایان نامه بررسی تاثیر حافظه سازمانی و یادگیری سازمانی بر مزیت رقابتی سازمان های معاصر بر خلاف گذشته در صحنه ی رقابت روزافزونی فعالیت می کنند که در آن، برداشتن یک گام اشتباه می تواند به بهای حذف آن ها از میدان رقابت تمام شود . از این رو سازمان ها برای کسب و حفظ مزیت رقابتی ناگزیرند نسبت به تغییرات در دنیای کسب وکار حساسیت نشان […] پایان نامه تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان 1-1-بیان مساله: شاید کسی تصور نمیکرد که روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد. اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان، شرکتها را بر آن داشت که در سلامت جسمانی و روانی و پاکیزگی محیط […] پایان نامه بررسی رابطه کارکردهای مدیریت زنجیره تامین، مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی رویکرد جدیدی که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم میشده، رویکرد مدیریت زنجیرۀ تأمین[1] است. زنجیرۀ تأمین شبکه ای از تسهیلات و مراکز توزیع است که وظایف تهیه و تدارک مواد خام، تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطهای و توزیع این محصولات نهایی به مشتریان را انجام میدهد. زنجیره های تأمین در سازمانهای […] پایان نامه ارائه الگوی تلفیقی تدوین استراتژی بر مبنای تحلیل SWOT و رویکرد مبتنی بر منابع در راستای کسب مزیت رقابتی پایدار پس از انقلاب صنعتی در غرب، مسأله عمدهای كه شركتها با آن گریبانگیر بودند، امور مالی شركت، نحوه برنامه ریزی ، سازماندهی و هدایت آن جهت سودآور نگه داشتن سازمان بود. چرا كه در این زمان شركتها با تغییرات زیاد محیطی مواجه نبودند و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه برای تولید آنها وجود داشت و […] پایان نامه رشته مدیریت: بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی در بانک تجارت 2-1- بیان مسئله امروزه در محیط بی ثبات صنعت بانکداری کنونی، داشتن پیشنهادی جدید که هم مورد توجه مشتریان باشد و نیز ایجاد درآمد زایی نماید و هم موجب تمایز یک بانک از بانکی دیگر شود بسیار مهم و حیاتی می باشد.بانکهایی با سابقه تاریخی ،مثل بانک تجارت جمهوری اسلامی ایران،از بعد رقابتی با چندین […] پایان نامه : تأثیر هوشمندی رقابتی بر مزیت رقابتی شرکت های تولیدی شهرستان رشت با توجه به نقش فزاینده این گونه صنایع در اقتصاد جهانی و برنامه ریزی و تلاش سیاست گذاران صنعتی کشور طی دو دهه اخیر برای شکل گیری و رشد این بخش جدید صنعت کشور، بررسی و تحقیق در خصوص مسائل اساسی این حوزه از صنعت از اولویتهای پژوهشهای آکادمیک در سطح کشور باید باشد. با […] پایان نامه بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری آنچه که امروز مهار بازدهی و سود آوری بانک ها و موسسات مالی را در برگرفته عاملی پیچیده و مفهومی گسترده به نام بازاریابی است در تعاریف بازاریابی به پیش بینی از آینده اشاره شده و فعالان و اساتید این رشته ورود بانک های خارجی را به عرصه رقابتی بانک داری کشور قریب الوقوع دانسته […] پایان نامه تاثیر استراتژی رقابتی بر عملکرد سازمان در صنعت بانکداری لذا در فصل اول تحقیق که شامل کلیات تحقیق می شود به بیان مسئله، اهمیت پژوهش، اهداف پژوهش، فرضیات پژوهش، مدل مفهومی پژوهش، قلمرو تحقیق و در نهایت تعریف واژه ها و مفاهیم کلیدی تحقیق پرداخته شده است. 1-2بیان مسئله در طی سالیان گذشته و با پیشرفت تکنولوزی و روبرو شدن صنعت با پدیده تولید […] پایان نامه رابطه بین سهم بازار و قدرت رقابتی کسب و کار در گروه بهمن این فصل به کلیات تحقیق می پردازد و مبانی و مسیر تحقیق را مشخص می سازد. ابتدا به بیان دقیق مساله و ضرورت تحقیق می پردازیم و سپس به تبیین اینکه تحقیق به دنبال یافتن پاسخ برای چه سوالاتی می باشد پرداخته می شود و در ادامه اهدافی که از انجام این تحقیق مورد نظر […] پایان نامه تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر كاربرد دانش جهت بهبود عملكرد زنجیره تأمین در صنعت خودروسازی 5-3-2) نتایج آزمون فرضیه دوّم 122 5-3-3) نتایج آزمون فرضیه سوّم 123 5-3-4) نتایج آزمون فرضیه چهارم 123 5-4)پیشنهادات 124 5-4-1)پیشنهادات بر اساس یافته ها فرضیه های تحقیق 124 5-4-2)پیشنهادات برای محققین آینده 126 5-5)محدودیّت های تحقیق 127 منابع منابع فارسی 129 منابع لاتین 135 پیوست ها پیوست 1:پرسش نامه تحقیق 141 پیوست 2:آلفای كرونباخ […]
مزیت رقابتی