مصرفکننده
پایان نامه : تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
نام تجاری[1] یک نماد منحصر به فرد از منابعی است که نمایانگر محصول هستند؛ مثل کیفیت، اعتبار و دیگر ویژگیهای خاص محصول. نامهای تجاری داراییهای با ارزشی هستند و برای سازمانها این فرصت را فراهم مینمایند تا با ارائه شایستگی خود جایگاهی در ذهن و قلب مصرفکننده به دست آورند. یک نشان تجاری، همچنین قسمتی […]
پایان نامه تأثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر مطالبات معوق بانکهای منتخب ایران: رویکرد پانلی
ازآنجاکه میزان مطالبات سیستم بانکی کشور در همه بخشها رو به افزایش بوده است. به نظر میرسد شرایط اقتصاد کلان میتواند نقش مهمی در وضعیت پرتفوی اعتباری بانکها و کیفیت مطالبات آن ها داشته باشد. بروز بحران در سیستم مالی میتواند به خروج پسانداز سپردهگذاران از بانکها منجر شود. بهطوریکه اگر نا اطمینانی به سیستم […]
پایان نامه اثر بخشی طرحواره درمانی بر راهبردهای مقابله ای و سازگاری اجتماعی افراد وابسته به مواد شهر یاسوج
مهارت مقابلهای[1]: همه افراد در طول زندگی خود با استرس روبرو میشوند. زندگی بدون استرس یعنی مرگ، آنان در همه شرایط تحت استرس قرار دارد. ولی گاهی امکان دارد یک استرس بیماری زا و مشکل زا شود، این مسئله بستگی به مقابلههای فرد دارد. منظور از مقابله کوشش و تلاشهایی است که خود انجام میدهد […]
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان
در دنیای رقابتی امروز، مشتریان در کانون اصلی توجه شرکتها قرار دارند و رضایتمندی آنها عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمانها است. لازمه جلب رضایت مشتریان، برآورده ساختن کامل نیازهای آنها و شناسایی دقیق خواستهها، انتظارات، تمایلات، تواناییها و محدودیتهای آنها در خرید محصولات است. با دستیابی به چنین اطلاعاتی میتوان عوامل تأثیرگذار بر رفتار […]
پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند
منطقی است که گفته شود شرکتها به سوی دارائیهای ناملموس مانند خدمات بهتر و برندینگ بهتر برای ماندن در عرصه رقابت در حرکت هستند (بام، 2003). در بازاریابی، برندها نقطه اساسی تمایز میان آنچه رقبا عرضه میکنند، محسوب میشوند و هر مقدار که بازارها پیچیدهتر و پرمخاطرهتر میشوند، نیروهای محرک برندها هم، پیچیدهتر و از […]
پایان نامه بررسی تاثیر ابزار پیشبرد فروش بر میزان فروش
در یک بازار پویا کوشش دستگاههای بازاریابی بیشتر متوجه تأثیرگذاری روی مصرف کنندگان و خریداران است تا ایجاد تقاضای جدید. وقتی یک محصول جدید به بازار عرضه میگردد، بازاریابی وارد عمل می شود و با بهره گرفتن از ابزارهای ترفیعی، مصرفکننده را ترغیب به خرید محصول جدید مینماید. ترفیع یکی از عناصر آمیخته بازاریابی است […]
پایان نامه بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید خدمات از آزمایشگاه های کالیبراسیون در صنعت فولاد
خریداران کالاهای تجاری در مقایسه با خریداران کالاهای مصرفی با تصمیمات پیچیده تر روبهرو میشوند، اغلب، خرید مستلزم مصرف مبلغ زیادی پول میشود، باید به جنبهه ای پیچیده فنی و اقتصادی توجه کرد، و افراد زیادی، در سطوح مختلف سازمان، باید ارتباط متقابل برقرار کنند. از آنجا که خرید کالاهای تجاری مشکلتر است، خریداران دوست […]
پایان نامه ارزیابی پذیرش سیستم مدیریت اطلاعات پروژه در سازمانهای تسهیلگر در حوزه فناوری پیشرفته
ازآنجاکه کاربران سیستمهای اطلاعاتی بهنوعی مصرف کننده تلقی میشوند پذیرش یا عدم پذیرش فناوری در حوزه رفتار مصرفکننده مطرح میشود؛ و با توجه به ماهیت آن ها میتوان پذیرش آن را در حوزهی سیستم های اطلاعاتی مطرح نمود. علیرغم سرمایهگذاریهای فراوان انجامشده درزمینه کاربری فناوریهای اطلاعاتی در عرصهی مدیریت اطلاعات پروژه میزان استفاده از این […]
پایان نامه طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری برند با رویکرد پویایی سیستم
در عصر حاضر فضای بازاریابی، فضای بسیار پیچیده ای دارد و فرمول و قواعد روتین نمی تواند مشکلات را حل کند، در کنار آن خلاقیت و چابکی پارامتری است که می تواند بازاریاب را تبدیل به موج سوار حرفه ای در فضای محدودیتها نماید، برندها میتوانند منجر به خلق ایدههای جدید در مورد محصولات […]
پایان نامه بررسی چگونگی تأثیر عضویت در فیسبوک بر رفتار انتخاباتی در انتخابات ریاستجمهوری
فصل اول: کلیات پژوهش…. 1 1.1. بیان مسئله. 2 2.1. ضرورت پژوهش…. 5 3.1. اهداف پژوهش…. 6 فصل دوم: ادبیات پژوهش…. 8 1.2. اینترنت و مشارکت سیاسی.. 9 1.1.2. مکانسیمهای تأثیرگذاری.. 21 2.2. فیسبوک و مشارکت سیاسی.. 30 1.2.2. مکانیسمهای تأثیرگذاری.. 37 3.2. جمعبندی.. 40 فصل سوم: روششناسی پژوهش…. 43 1.3. روششناسی.. 44 2.3. روش […]
پایان نامه بررسی اثربخشی درمان اجتماع مدار بر کارکردهای اجرایی، حافظه شرححال
بیان مسئله یکی از بزرگترین معضلاتی که در طی زمانهای مختلف، همواره جوامع بشری را درگیر مشکلات و پیامدهای شوم خود نموده، پدیده اعتیاد میباشد. این معضل بزرگ که سالانه میلیونها دلار از سرمایههای ملی کشورها را مصرف میکند، در کمین نابودی گرانمایهترین و پرارزشترین سرمایه جوامع انسانی هر کشور، یعنی جوانان میباشد، این آسیب […]
دانلود پایان نامه مطالعه رفتار کاربر در شبکههای اجتماعی با تحلیل نقشه های مفهومی فازی
در جهان امروزی که کاربرد اینترنت و استفاده از شبکههای اجتماعی بسیار گسترش یافته است و جوانب مختلف زندگی انسانها را تحت شعاع قرار داده و همچنین تغییر نامحسوس رفتار کاربرها در برخورد با شبکههای اجتماعی، تحلیل رفتار کاربر برای سازمانها بسیار حائز اهمیت است. لذا در این بخش در مورد ضرورت تحلیل رفتار کاربر […]