پایان نامه بررسی تاثیر سیاست های پولی بانک مرکزی بر فعالیت بازار با مطرح شدن به کار گیری بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی و مشارکت هر چه بیشتر این بخش بحث تجدید حیات بورس اوراق بهادار تهران مطرح گردید و علت آن به واسطه نقشی بود که سازان بورس اوراق بهادار در اجرای سیاست خصوصی سازی واحد های اقتصادی بازی می کرد . هدف دولت از […] پایان نامه رشته مدیریت: بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن با توجه به موارد گفته شده، در این فصل به بررسی كلیات تحقیق پرداخته شده است. ابتدا مساله اصلی تحقیق بیان گردیده و سپس اهمیت و ضرورت تحقیق مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه به اهداف اساسی تحقیق و فرضیات تحقیق، چارچوب نظری تحقیق و مدل مفهومی تحقیق پرداخته شده و در انتها نیز […] پایان نامه : رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی در این فصل به بررسی کلیات تحقیق پرداخته خواهد شد. به همین منظور ابتدا مسأله تحقیق بیان میگردد و سپس به تشریح و بیان اهمیت موضوع پژوهش پرداخته خواهد شد. در ادامه نیز فرضیات و اهداف پژوهش بیان میگردد و در نهایت متغیرها و مؤلفه های تحقیق بصورت مفاهیم نظری و عملیاتی تعریف می شود. […] پایان نامه بررسی اثر قیمت نفت و تورم بربازده سهام بانکهای خصوصی بورس اوراق بهادار تهران سودآوری از اهداف اساسی هر بنگاه تجاری می باشد.واحدهای تجاری تمام تلاش خودرا در جهت رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده به منظور نیل به بازدهی مورد انتظار به کار می گیرند. 1 – 2 بیان مساله: تجربه سالهای پس از ملی شدن بانکهای کشور نشان می دهد که با وجود تأثیرات غیرقابل […] دانلود پایان نامه ارزیابی ریسک و عملکرد بخش بانکداری ایران واژگان کلیدی: ریسک،عملکرد،بانکهای تجاری،بازدهی داراییها،بازدهی حقوق صاحبان سهام. 1 ﻣﻘﺪﻣﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﯾﮏ ﻣﻮﺳﺴﻪ اﻗﺘﺼﺎدی اﺳﺖ و ﻫﺪف ﻫﺮ ﺑﻨﮕـﺎه اﻗﺘﺼـﺎدی ﮐﺴـﺐ ﺳـﻮد اﺳـﺖ.ﺑﺎﻧﮑﻬﺎی ﺗﺠـﺎری ﻫﻤﯿﺸـﻪ در ﭘـﯽ ﺳﻮددﻫﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﻣﯽ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻫﺎ ﺑﺴﻮی اﻫـﺪاف ﭘﺮﺳـﻮد و ﮐﻮﺗـﺎه ﻣـﺪت ﺳـﻮق داده ﺷـﻮﻧﺪ.ﻟﺬا ﻣﻤﮑـﻦ اﺳﺖ اﻫﺪاف ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت اﻗﺘﺼﺎدی ﺑﺪﺳﺖ ﻓﺮاﻣﻮﺷﯽ ﺳﭙﺮده ﺷﻮﻧﺪ.از ﻃﺮﻓﯽ، از […] دانلود پایان نامه بررسی امکان استقرار بودجه ریزی عملیاتی در بانک ملی تحوالت و پیچیدگیهای عصر حاضر نیاز دولتها را جهت اعمال تدابیری منطقی به خصوص اقدام به برنامه ریزی صحیح، تصمیم گیری و مدیریت علمی و ایجاد هماهنگی در امور مربوط به نیازمندیهای جوامع مطرح ساخته است. استفاده از روش های نوین بودجه بندی عالوه بر این که ازکُندی کار دستگاه های دولتی و اسراف اموال […] پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازاریابی : بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در این فصل ، محقق به بیان مساله اصلی پژوهش و تشریح و بیان آن ، ضرورت انجام تحقیق ، فرضیه های تحقیق ، اهداف ، روش انجام و روش گردآوری اطلاعات می پردازد و نمونه و جامعه آماری و روش های نمونه گیری به طور خلاصه بیان می شوند . 1-1 . بیان مساله […] پایان نامه رشته مدیریت دولتی : بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آنها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین در زمینه تأمین مالی پویا، بهبود مداوم عملکرد برای اغلب بانکها، بهمنظور تقویت رقابت یک موضوع حیاتی است. نظارت و بهبود عملکرد پس از تأمین مالی باعث افزایش یک پیچیدگی وظیفه شده است. یک سیستم مدیریت عملکرد پیچیده شامل بسیاری فراینددهی و بازخورد است. این فرایندها در اغلب خروجی های ارتباطات، نظارت، گزارش های سنجش، […] پایان نامه بررسی تأثیر دورههای آموزشی حین خدمت بر ارتقاء مهارتهای مدیران معاونت سیما در سال 1386 1-1- طرح مسأله……………………………………………………………………………………… 2 2-1- ضرورت و اهمیت تحقیق……………………………………………………………….. 2 3-1- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………. 3 4-1- سؤالات تحقیق…………………………………………………………………………………. 3 5-1- فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………… 4 6-1- تعریف مفاهیم و اصطلاحات…………………………………………………………. 4 2- فصل دوم: مبانی نظری تحقیق…………………………………………. 6 1-2- بررسی تحقیقات پیشین……………………………………………………………….. 7 1-1-2- پیشینه پژوهش در داخل کشور………………………………………….. 7 2-1-2- بررسی پیشینه تحقیق در خارج از […] پایان نامه نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی گرایش سازمان ها به بازار و خریداران در طی سال های اخیر تغییرات قابل ملاحظه ای کرده است. این تغییر و تحولات که اغلب به علت دگرگونی های خارج از سازمان ها شکل گرفته است، مفاهیمی چون دیدگاه خریداران را پدید آورده است. از سویی دیگر سازمانها بدون توجه به خواسته مشتری نمیتوانند به حیات […] پایان نامه مدیریت سرمایه در گردش و کارایی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شرکتها می توانند سطح بهینه ای از سرمایه در گردش را دارا باشند که ارزش آنها را بیشینه نماید. موجودی فراوان و سیاست اعتباری سخاوتمندانه می تواند منجر به افزایش فروش گردد. موجودی زیاد ریسک کمبود موجودی را کاهش می دهد و اعتبار تجاری به دلیل اینکه امکان ارزیابی کیفیت محصول را قبل از پرداخت […] پایان نامه شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط در این فصل، کلیات پژوهش ارائه میگردد. در ابتدا ضرورت و اهمّیت انجام این پژوهش مطرح و مسألهی مورد نظر بیان خواهد شد و پس از آن اهداف، فرضیه ها و سوالات پژوهش بیان میشود. در پایان این فصل، قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی پژوهش مطرح میگردد و واژگان کلیدی و پرکاربرد این مطالعه تعریف […]
بانک مرکزی