توسعه کارکنان
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر توسعه اعتماد بین مدیران و کارکنان شرکت گاز تبریز
اعتماد دانش وسیعی است که دربردارنده مفاهیم مهمی برای مطالعه است زیرا قادر به هماهنگی رفتارهای انسانی است ودر دهه های گذشته توسط محققانی ازرشته های مختلف مانند: روان شناسان، اقتصاددانان، دانشمندان علوم اجتماعی و نیز بازاریابان، مورد مطالعه قرار گرفته است. واژه اعتماد، یکی از اصطلاحات بین المللی و سازمانی است که در متون […]
پایان نامه : رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
کلمات کلیدی: توسعه منابع انسانی، رضایت شغلی بیان مسئله: نیروی انسانی با قابلیت و توانایی های بالقوه خود چنانچه به خوبی مورد توجه قرار گیرد می تواند نقش مهم و اساسی را در راستای نیاز به اهداف و توسعه اقتصادی ایفا نماید. بنابراین بایستی در سازمانها زمینه ای فراهم شود که بتوان علاوه بر جذب […]
پایان نامه بررسی برخی از عوامل توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان رشته های علوم تربیتی در دانشگاه علامه طباطبایی
هدف پژوهش… 5 اهمیت و ضرورت پژوهش… 7 سوالات اصلی.. 8 تعریف سوالات در پژوهش کمی.. 8 روش… 9 جامعه مورد پژوهش… 9 نمونه و روش نمونه گیری.. 9 ابزار اندازه گیری یا روش های عملی جمع آوری داده ها 10 فصل 2: ادبیات تحقیق. 11 کارآفرینی.. 12 کارآفرینی چیست؟. 17 کارآفرین کیست و دارای […]
پایان نامه بررسی تاثیر کارآفرینی شرکتی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان
3-2- روش تحقیق. 110 3-3- جامعه آماری. 111 3-4- نمونه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه 111 3-5-1 ابزار گردآوری دادهها 111 3- 5-2پرسشنامه تعهد سازمانی. 112 3-5-2-1- پایایی و روایی پرسشنامه تعهد سازمانی. 114 3-5-3 پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی. 115 3-5-3-1- پایایی و روایی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی. 117 3-6- روشهای تجزیه و […]
پایان نامه بررسی رابطه بین هوش سازمانی و عملکرد کارکنان
همانگونه که در دنیای انسانی و در حیات پرتلاطم بشری انسانهایی موفق و کارآمد خواهند بود که دارای هوشی سرشار و بهرهمند از درجه هوشی بالا باشند. بیتردید این انسانها با بهرهگیری از هوش خدادادی خود خواهند توانست بر مسائل و مشکلات زندگی خود فائق آیند. قطعاً در دنیای سازمانی نیز وضع به همین گونه […]
پایان نامه بررسی رابطه بین تعهد سازمانی و عملکرد کارکنان شرکت نفیس نخ با تاکید بر تفاوت های جنسیتی
امروزه مدیران سازمانها بر این اعتقادند که هر چه کارکنان بیشتر ارزشهای سازمان را بپذیرند و خود را متعلق به سازمان و ملزم به تلاش در راه نیل به اهداف آن بدانند؛ احتمال موفقیت سازمان بیشتر خواهد شد. از طرفی یکی از برجستهترین عوامل مؤثر در موفقیت سازمان ، چگونگی عملکرد آن میباشد لذا […]
پایان نامه بررسی رابطه بین هوش اخلاقی رؤسا و کارکنان با رضایت و وفاداری مشتریان به برند
1-2. بیان مسأله(تعریف موضوع تحقیق) دنیای کسب و کار در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم با رقابت روز افزون بنگاههای اقتصادی رو به رو بوده است. افزون بر این، مشتریان هر روزه آگاهی بیشتری نسبت به رقبا و محصولات و خدمات پیدا می کنند و گزینه های مختلفی را پیشرو دارند. […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نوآوری کارکنان
1-3-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق مدیریت استراتژیک منابع انسانی با معنای وسیع خود در دنیای امروزی می کوشد که آموزش و توسعه کارکنان، بهبود سازمانی و مسیر پیشرفت شغلی را در هم آمیزد تا افراد، گروه ها و سازمان به شیوه ای اثر بخش رشد کنند. مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر تشکیل رویکردی همه جانبه، […]
پایان نامه ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد کارکنان در اداره امور مالیاتی
انسان موجودی هدفدار و آرمان گرا است. از بدو زندگی رو به آینده دارد و همواره میخواهد به ایدهآلها و هدفهای خود دست یابد. از موفقیت و پیروزی خرسند و از عدم دستیابی به اهداف خود ناخشنود می شود. او تمام انرژی و امکانات خود را صرف رسیدن به برنامه های از پیش تعیین شده […]
پایان نامه بررسی رابطه بین نشاط اجتماعی و تعهد سازمانی کارکنان شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی
آنچه نباید از نظر دور داشت این است که برآوردن نیازمندیهای کارکنان که نیروی فعال هر سازمانی هستند یکی از ضرورتهاست؛ چرا که غفلت از تامین چنین نیازهایی یا جلوگیری از ارضای نیازهای عمده آنها، موجب بروز آسیبهایی در هنگام کار، نظیر: ارائه کار ضعیف، کارگریزی، اعتیاد به الکل و مواد مخدر و تعهد کم […]
پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان شهرداری ارومیه
عملکرد کارکنانی که خدمات ارائه مینمایند، تأثیر چشمگیری بر رضایت مشتریان سازمان دارد. امروزه، در بازاریابی خدمات تنها مشتریان بیرونی موردتوجه قرار نمیگیرند، مشتریان داخلی سازمان نیز موردتوجه سازمان قرار دارند. هدف بازاریابی داخلی این است که انگیزه و مشتریگرایی را در جهت دستیابی به خدمات عالی و برتر کسب نماید. در این فصل ابتدا […]
پایان نامه اثر ادراک از تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان با نقش میانجی گری ارتباطات داخلی رسمی و ارتباطات داخلی غیر رسمی
بیان مسئله برای پرداختن به این شکاف مهم، این مطالعه تعهد مدیریت برای بازاریابی داخلی را از دیدگاه کارکنان موردبررسی قرار میدهد و اثرات مستقیم و غیرمستقیم آن را بر نگرش کاری کارکنان را تبیین میکند؛ که شامل احساسات کارمند نسبت به کار و تمایل او در تلاش اضافی که از طریق شیوههای بازاریابی داخلی […]