خدمات الکترونیکی
پایان نامه : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
تمام سازمانها به دنبال جذب مشتری وافزایش رضایت مندی او هستند ، این مساله به خصوص در بانكها كه در ارتباط دائم با مشتریان هستند اهمیت ویژه ای داردواز طرفی رقابت در بین بانك ها و مؤسسات قرض الحسنه و سایراشکال جذب منابع پولی رو به افزایش است، لذا ایجاد مزیت رقابتی برای بقای بانك […]
پایان نامه تدوین استراتژی مناسب بازاریابی خدمات ارزی
ناپلئون تا زمانی در جنگ ها پیروز می شد که ارتش های مخالف، خود را به تدبیر سازمان های قدیمی و روش های کهنه مجهز می نمودند. سر انجام روزی رسیدکه وی از روس ها و اسپانیایی ها شکست خورد وآن بدان سبب بود که او نیز از استراتژی های آزموده شدۀ قدیمی استفاده می […]
پایان نامه سنجش کیفیت آموزش در سیستمهای آموزش الکترونیکی و ارائه الگوی مناسب برای افزایش آن درآموزشوپرورش شهرستان میاندوآب
ارزشیابی کیفیت آموزشی فرایندی است که بهمنظور بهبود کیفیت و پاسخگویی به ذینفعان برنامه انجام میشود. همسو با توسعه دورههای یادگیری الکترونیکی توجه به ارزشیابی کیفیت این دورهها از چند جهت اهمیت یافته است؛ اول اینکه مدیران و متصدیان این دورهها برای افزایش کیفیت دورهها به خودارزیابی مداوم نیاز دارند. دوم شناسایی دورههای الکترونیکی […]
پایان نامه بررسی و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان
ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با کیفیت بالا به مشتری یک استراتژی و فرایند جامع جذب، حفظ و شریک کردن مشتریان با بانک میباشد (پارواتیر و شت[2]، 2000). بحث ارائه خدمات با کیفیت مطلوب کمک می کند که با یک چرخش استراتژیک از روش های سنتی به روش های مدرن بتوانیم ارتباطات خود را با […]
پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده
اینترنت را باید بزرگترین سامانهای دانست که تاکنون به دست انسان طرّاحی، مهندسی و اجرا گردیدهاست. ریشه این شبکه ی عظیم جهانی به دهه۱۹۶۰ باز می گردد که آژانسهای نظامی ایالات متحده امریکا بر روی پروژههای تحقیقاتی برای ساخت شبکه ای مستحکم،توزیع شده و باتحمل خظا سرمایه گذاری نمودند. این پژوهش به همراه دوره ای […]
پایان نامه مطالعه تطبیقی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت بیمه ایران با بیمه کارآفرین طی سالهای 90 و 91در کاشان
کیفیت ، همزمان با تولّد اولین انسان در این کره ی خاکی آغاز گردید و در این مسیر سخت و طولانی هیچ گاه متوقّف نشد وامروز در آغاز قرن بیست و یکم شرکت ها وسازمان ها جهت ادامه بقای خود بیش از هر چیز به کیفیت وابسته اند واین اغراق نیست که نقش کیفیت در […]
پایان نامه امکان سنجی ارائه خدمات اشاعه گزینشی اطلاعات به اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان
امکان سنجی: به معنی تعیین امکانات موجود در کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی همدان جهت اشاعه گزینشی اطلاعات که شامل وجود منابع، امکانات و فناوریهای موجود، بازیابی و ارسال خودکار اطلاعات است، وجود افرادی که تمایل به دریافت خدمات اشاعه گزینشی اطلاعات داشته باشند. اهمیت و ضرورت پژوهش با توجه به حجم بسیار زیاد […]
پایان نامه بررسی تأثیر گرایش بازار ادراکشده و گرایش نوآوری ادراکشده بر وفاداری الکترونیکی
با توجه به تغییر مداوم سلایق مشتریان و بالا رفتن سطح انتظارات آن ها و به دلیل کم بودن موانع ورود برای رقبای بالقوه در این صنعت، شرکتهای تجاری موجود در این صنعت با مخاطرات و چالشهای عمیقی روبرو هستند. افزایش پیچیدگیهای شناختی – تحلیلی از بازار، استیصال مدیران را در پاسخگویی به این تغییرات […]
پایان نامه بررسی راهکارهای ارتقای خدمات الکترونیک بانک پاسارگاد
بهبود مستمر عملکرد سازمانها، نیروی عظیم هم افزایی ایجاد میکند که این نیروها میتواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه و ایجاد فرصتهای تعالی سازمانی شود. بدون بررسی وکسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالشهای پیشروی سازمان وکسب باز خورد و اطلاع از میزان اجرای سیاستهای تدوین شده و شناسایی […]
پایان نامه شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در به کارگیری بازار الکترونیکی
بسیاری از بنگاهها به دلیل اینکه نمیدانستند چگونه از اینترنت استفاده کنند و نتوانستند خود را با محیط جدید وفق دهند، دچار ورشکستگی شدند. برخی سازمانها نیز بدون آماده کردن پیشنیازهای لازم، به استفاده از بازارهای الکترونیکی روی آوردهاند که باعث ایجاد مشکلات عدیدهای برای آنها شده است. در مورد بنگاههای کوچک، چنانچه در استفاده […]
پایان نامه تحلیل ارتباط توسعه پایگاه های الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
امروزه استفاده گردشگران از موتورهای جستجوی اینترنتی به ویژه Google (Law and Haung, 2006) برای یافتن مقاصد گردشگری، اقامتگاه ها و کسب اطلاعات مورد نیاز برای مقصد بسیار شایع گشته است. همچنین نهادها، موسسات و مراکز گردشگری اقدام به راه اندازی پایگاه های الکترونیکی برای در اختیار قرار دادن خدمات و اطلاعات مربوطه به […]
پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
از آنجا که کاربران سیستمهای اطلاعاتی در حوزه بانکداری به نوعی مصرف کننده تلقی میشوند پذیرش یا عدم پذیرش فناوری در حوزه رفتار مصرف کننده مطرح می شود؛ و با توجه به ماهیت الکترونیکی خدمات نوین بانکی می توان پذیرش آن را درحوزه سیستمهای اطلاعاتی مطرح نمود. علیرغم سرمایه گذاریهای فراوان انجام شده در زمینه […]