درک ریسک خدمات
پایان نامه عوامل مؤثر بر هویت برند خدماتی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه ایران در شهر تبریز)
هویت جزء کلیدی برندسازی است و هسته ایجاد یک برند موفق، درک چگونگی ایجاد و توسعه هویت نام تجاری است. به طور کلی، ایجاد هویت مناسب برند به معنای ایجاد برجستگی برند در ذهن مشتری ها است و به همین دلیل از هویت به معنای شناسایی توسط دیگران یاد کرده اند. برندی هویت متمایز دارد […]
پایان نامه تأثیر ترکیب تنوع هیات مدیره بر کیفیت گزارشگری مالی و ریسک در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اعضای هیات مدیره ها بیشتر توسط مالکان سهام انتخاب می شوند، در حالی که در برخی سیستم های حاکمیتی نوین، مجموعه نظرات کارکنان، نهادهای دولتی، سرمایه گذاران و عرضه کنندگان نیز در انتخاب آنان تأثیر گذار است. اثربخشی هیات مدیره مستقیماً به ارتباطات بین اعضای هیات مدیره ، بین هیات مدیره و مدیریت اجرایی و […]
پایان نامه نقش متغیرهای مالی و شخصیتی در ریسک عدم بازپرداخت تسهیلات مشتریان حقوقی بانکها و ارائه الگوی مناسب
اقتصاد هر کشوری وبه تبع آن شرایط اجتماعی آن به میزان زیادی به عملکرد بخش بانکی آن کشور وابسته است. بانک ها مهمترین تامین کننده مالی و اعتباری شرکتهای فعال در بخش های مختلف اقتصادی صنعت، کشاورزی ، بازرگانی، خدمات و… می باشند و این شرکتها نیز تامین کننده شغل و به تبع آن ایجاد […]
دانلود پایان نامه : ارزیابی ریسک زنجیره تامین در صنعت لوازم خانگی استان تهران
به دلیل افزایش عدم قطعیت در زنجیره تأمین و بروز عواملی نظیر مسائل سیاسی، نوسانات تقاضا، تغییرات تکنولوژی، ناپایداریهای مالی و حوادث طبیعی ، سازمانها برای کاهش آسیبپذیری و افزایش قابلیت تحمل زنجیره تأمین خود مجبور بهصرف منابع برای پیشبینی تقاضا، تأمین و عدم قطعیتهای داخلی سازمان شدند. توجه به این عدم قطعیتها و عوامل […]
دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : بررسی وضعیت رضایتمندی جامعه هدف از خدمات ارائه شده در بنیاد شهید
از اركان اصلی جامعه بشری امروزی را تشكیل میدهند که تاثیر بسزایی در سرنوشت انسانها دارند. اغلب سازمانها در سطح دنیا در دو حوزه دولتی و غیردولتی بر اساس اهداف و چشمانداز ویژهای تاسیس و به فعالیت مشغول میشوند. در خصوص بسیاری از سازمانهای غیردولتی، ماندگاری و رقابت با سایر رقبا و سودآوری از اهمیت […]
پایان نامه رشته مدیریت: بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
فصل اول هر گزارش تحقیقی، به کلیات تحقیق اختصاص دارد. در این فصل تصویری کلان از مسئله و دغدغه ذهنی محقق، ضرورت و اهمیت پژوهش، فرضیات پژوهش و نوعشناسی و روششناسی تحقیق، معرفی جامعه آماری و نمونه آماری و روش گردآوری دادهها و تعریف واژگان تحقیق صورت میپذیرد. این فصل به خواننده کمک میکند تا […]
پایان نامه ارشد رشته مهندسی صنایع: ارزیابی و مدیریت ریسک دهکده سالمندان با بهره گرفتن از روش FMEA
اولین دغدغه مدیران هر مجموعه، تبدیل مناسب و بهینه منابع سرمایه ای موجود به حداكثر درآمد ممكن از طریق سرمایه گذاری در زمینه زمان ومكان مناسب است. بنابراین در شرایط اقتصادی امروز چگونگی و محل سرمایه گذاری امری پیچیده و مخاطره آمیز خواهد بود [32]. موفقیت اجرا و عملکرد پروژه ها به شکل قابل ملاحظه […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی داخلی : رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانک ملت
به طور کلی در تحقیقات صورت گرفته، محققان بیان کردند که مراجعه مجدد مشتریان نوعی وفاداری در میان مشتریان است به این دلیل در این تحقیق هنگامی که از وفاداری صحبت می شود منظور همان مراجعه مجدد مشتریان است. از جمله عواملی که بر مراجعه مجدد مشتریان در بانک ها موثر است، مزایا و هزینه […]
پایان نامه سنجش و ارزیابی روابط میان وفاداری برند ،قابلیت خاص برند و رضایت خریداران با بهره گرفتن از رویکرد SEM
امروزه حفظ و تقویت وفاداری مشتری نسبت به محصولات یا خدمات شرکتها، مهمترین نقطه تمرکز فعالیتهای بازاریابی می باشد. وفاداری مشتریان می تواند هزینه های بازاریابی شرکتها را کاهش دهد، موجب جذب مشتریان بیشتر شود و اثربخشی یک کسب و کار را افزایش دهد. به علاوه مشتریان وفادار از طریق تبلیغات دهان به دهان یک […]
پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده
اینترنت را باید بزرگترین سامانهای دانست که تاکنون به دست انسان طرّاحی، مهندسی و اجرا گردیدهاست. ریشه این شبکه ی عظیم جهانی به دهه۱۹۶۰ باز می گردد که آژانسهای نظامی ایالات متحده امریکا بر روی پروژههای تحقیقاتی برای ساخت شبکه ای مستحکم،توزیع شده و باتحمل خظا سرمایه گذاری نمودند. این پژوهش به همراه دوره ای […]
پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه
در شرایط رقابتی بازار امروز بدست آوردن جایگاه مناسب در ذهن مصرف کننده به گونه ای که مصرف کننده وفادار به شرکت باشد، از اهمیت بسزایی برخودار است. از جمله عواملی که در رسیدن به چنین جایگاهی در ذهن مشتریان موثر است ارزشی ویژه برند[1] شرکت می باشد. ارزش ویژه برند مطلوبیت نهایی یا ارزش […]
پایان نامه عوامل مؤثر بر برنامه های توسعۀ آموزش کارآفرینی
جهان در اواخر قرن بیستم، شاهد تغییرات بسیار گسترده در تمامی عرصههای کسبوکار بوده است؛ چنانکه امروزه مفاهیمی چون جهانیشدن، افزایش رقابت، توسعۀ فناوری اطلاعات، توجه به کیفیت کالاها و خدمات، مشتری مداری و مانند اینها ادارۀ امور بخش عمومی را در سراسر جهان با چالشهای جدی روبهرو کرده است. از جمله راهکارهای اثربخش دولتی […]