نشان تجاری
دانلود پایان نامه بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
امروزه با توجه به گسترش فعالیتهای مخرب محیطزیست و توسعه بیماری های مشترک بین انسان و حیوان منجر به کاهش سطع اعتماد مشتریان محصولات لبنی هم در روش تولید سنتی و صنعتی در جهان شده است. پژوهش مذکور به این خاطر صورت گرفته تا گامی موثر در حقظ سلامت انسان در جهت عرضه کالای باکیفیت […]
پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری
شناخت نام تجاری تاثیر مثبتی برارزش ادراک شده،اعتماد نام تجاری و رضایت مشتری دارد. ارزش ادراک شده یک ارزیابی ذهنی از کسب یا از دست دادن روابط مبادلهای است(ژامل[1]،1988) رابطه عاطفی با هدف اصلی می تواند ارزیابی شناختی را تحت تاثیر قرار دهد(مورفی و همکاران،1993) از آنجا که شناخت نام تجاری نشاندهنده یک رابطه عمیق […]
پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان
در این راستا، این فصل از پژوهش به بررسی کلیات تحقیق می پردازد. ابتدا مساله اصلی تحقیق بیان گردید و سپس اهمیت و ضرورت تحقیق مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه به اهداف اساسی تحقیق، سوالات تحقیق، فرضیات تحقیق، چارچوب نظری تحقیق، مدل تحقیق و قلمرو تحقیق پرداخته شده و در انتها نیز تعریف […]
دانلود پایان نامه طراحی مجتمع تجاری-تفریحی با رویکرد طبیعت گرایی با تاکید بر سازواره های طبیعی
معماری در تمدن بشری هزاران سال است که جایگاه ویژه ای یافته و چنان با زندگی انسان در طول زمان در آمیخته است که بدون اغراق باید اذغان نمود که آدمی از بدو تولد تا مرگ از بودن و زیستن در جولانگاه معماری نتوانسته و نمی تواند رهایی یابد . معماران در طول تاریخ با […]
پایان نامه ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی
در این فصل ابتدا بیان مسئله بررسی می گردد و در مرحله بعد اهمیت و ضرورت تحقیق مطرح شده، و در ادامه به بیان فرضیات تحقیق پرداخته می شود. سپس هدف تحقیق ،جامعه آماری و نمونه آماری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت . در ادامه روش های جمع آوری اطلاعات و متغیرهای وابسته […]
پایان نامه کاهش تحریمها و نقش آن در روابط تجاری ایران و چین بعد از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی
تردیدی نیست که بازرگانی بینالمللی به سود هر دو طرف است. ولی این در صورتی است که هر دو کشور بیهیچ محدودیتی شریکان تجاری و طرفهای معامله خود را انتخاب کنند. افزون بر این، دست دو طرف باید باز باشد تا بتوانند شرایط معامله را تا حد امکان با نیازهای خود هماهنگ سازند و سود […]
دانلود پایان نامه بررسی فقهی و حقوقی تنزیل اوراق تجاری
چكیده این رساله در صدد بیان حكم فقهی بیع دین پولی (تنزیل) می باشد كه امروزه بانكها در راستای اهداف خود و برای رسیدن به سود بیشتر از این ابزار استفاده می نمایند.تنزیل عبارت است از:«معامله و فروش حق دریافت مبلغ مدت دار در مقابل مبلغی كمتر و نقد» و به ما به التفاوت دو مبلغ،نزول می گویند.كه در متون فقهی از واژه «بیع دین» كه باتنزیل ماهیتی تقریبا یكسان دارد برای بیان حكم آن استفاده می كنند در مورد حكم بیع دین،این موضوع مطرح است كه آیا اصولا تملیك دین به غیر،جایز است یا خیر؟ نظر فقهای عامه و همچنین فقهای شیعه در این زمینه متفاوت است اما به طور خلاصه آنچه از عبارات فقهای شیعه استفاده می شود اشاره به این دارد كه اكثریت فقهاء بیع دین را به طور كلی پذیرفته اند و اختلاف آنها بیشتر در مورد شرایط این بیع است كه آیا،بیع دین تنها به خود مدیون صحیح است و یا به شخص ثالث نیز می توان آن را فروخت.همچنین اختلاف دیگری كه بین فقهاء وجود دارد این است كه بیع دین باید حال باشد یا دین بیع مؤجل نیز صحیح است ویا اینكه بیع دین باید به اندازه مبلغ بدهی باشد ویا به كمتر از مبلغ بدهی نیز می توان آن رافروخت،نظریه برگزیده شده دررساله در خصوص نفس بیع دین این است كه:بیع دین مطلقا صحیح است و خریدار،مالك تمام دینی می شود،كه خریده است.اما در خصوص تنزیل و بیع دین پولی،به طور خلاصه این بیع زمانی صحیح است كه اولآ حرمت ربای معاملی منحصر در اشیاء مكیل و موزون باشد و ثانیاً خرید و فروش نسیه اسكناس از نظر عرف،معامله محسوب شود نه قرض. نتیجه به دست آمده حاكی از این است كه فقهاء اساساً در خصوص قصد واقعی طرفین از بیع بودن چنین معامله ای تردید دارند و برخی نیز بعضی از صور این بیع را ربا می دانند. كلید واژه: تنزیل، بیع دین، ربا،پول.
دانلود پایان نامه بررسی فرم پذیری فولادهای کم کربن تجاری و تاثیر آن بر شکل پذیری قطعه تودری پژو
شکل دهی ورق های فلزی بخش گسترده ای از تغییر شکل فلزات می باشد که از دیرباز مورد توجه صنعتگران و محققین بوده است و با گذشت زمان در تکامل فرایند شکل دهی ورق های فلزی پیشرفت های وسیعی صورت گرفته است. ایده تغییر شکل ورق های فلزی تقریبا یک قرن پیش با شکل دهی […]
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانك ملی از دیدگاه مشتریان
مفهوم بازاریابی اجتماعی آخرین و جدیدترین مفهومی است که در فلسفه های پنج گانة بازاریابی مطرح می شود.بازاریابی اجتماعی کاربرد فناوری های بازاریابی تجاری برای تحلیل، طراحی ،اجرا وارزیابی برنامه های طراحی شده به منظور تاثیرگذاری بر رفتار اختیاری مخاطبان هدف به جهت ارتقای سطح رفاه فردی آنها وجامعه شان است.(اندریسن[1]، 1934،20) ارزش نام تجاری […]
دانلود پایان نامه بررسی فرم پذیری فولادهای کم کربن تجاری و تاثیر آن بر شکل پذیری قطعه تودری پژو
شکل دهی ورق های فلزی بخش گسترده ای از تغییر شکل فلزات می باشد که از دیرباز مورد توجه صنعتگران و محققین بوده است و با گذشت زمان در تکامل فرایند شکل دهی ورق های فلزی پیشرفت های وسیعی صورت گرفته است. ایده تغییر شکل ورق های فلزی تقریبا یک قرن پیش با شکل دهی […]
دانلود پایان نامه فرایند تجاری سازی محصولات با فناوری پیشرفته -مطالعه موردی هواپیماهای تجاری-
5ـ2) نتایج قابل تفسیر از تحلیل عاملی سازه های تحقیق در بررسی وضعیت موجود/148 5ـ3) بررسی وضعیت موجود صنعت هوایی ایران/150 5ـ4) نتایج قابل تفسیر از تحلیل عاملی سازه های تحقیق در بررسی میزان اهمیت شاخص ها/152 5ـ5) جمع بندی و نتیجه گیری تحقیق/ 155 5ـ5ـ1) مهمترین موانع و چالش ها/156 5ـ5ـ2) راهکارهای تسهیل کننده […]
پایان نامه انتخاب روش مناسب سرمایه گذاری خارجی در صنعت بالگرد ایران ـ مورد مطالعه تعمیرات، نگهداری و خدمات پروازی بالگردهای تجاری
صنعت بالگردکشور، ازجمله صنایعی است که برای توسعه نیازمند صرف هزینههای فراوان میباشد. به علاوه اینکه توسعه این صنعت نیازمند تکنولوژیهای پیشرفته نیز میباشد. به منظور دستیابی به تکنولوژی روز در صنعت مربوطه نیاز به انتقال فناوری از شرکتهای چندملیتی و یا دارندگان تکنولوژی دراین صنعت و استفاده از روشهای مناسب سرمایهگذاری خارجی برای انتقال تکنولوژی از آنها ضروری به نظرمی آید. روشهای گوناگونی برای سرمایهگذاری خارجی وجوددارد. بی شک یافتن بهترین و مناسبترین روش که فراخور صنعت موردنظر، حداکثر منافع ملی کشور میزبان را به ارمغان بیاورد، ازاهمیت فوقالعادهای برخورداراست. در این تحقیق سعی شده است با استفاده ازرویکرد ترکیبیANTROPY وTOPSIS فازی، روشهای مختلف سرمایهگذاری خارجی در صنعت بالگرد کشور شناسایی، اولویتبندی و نهایتا ًمناسب ترین روش انتخاب گردد. با توجه به نتایج بدست آمده از تعیین درجه اهمیت شاخصهای تحقیق، شاخص هزینه های سرمایهای وتقویت بازار رقابتی از دیدگاه خبرگان، بالاترین اولویت راکسب نمودهاند. همچنین سرمایه گذاری مشترک به عنوان مناسبترین روش در بین هشت روش منتخب تحقیق انتخاب گردید.