واحدهای تجاری
پایان نامه ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی
در این فصل ابتدا بیان مسئله بررسی می گردد و در مرحله بعد اهمیت و ضرورت تحقیق مطرح شده، و در ادامه به بیان فرضیات تحقیق پرداخته می شود. سپس هدف تحقیق ،جامعه آماری و نمونه آماری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت . در ادامه روش های جمع آوری اطلاعات و متغیرهای وابسته […]
پایان نامه برنامه های ارتقاء واحدهای صنعتی کوچک ومتوسط با بهره گرفتن از مدل تعالی سازمان (EFQM)
مدل تعالی سازمانی EFQM یک روش کامل و کل گرا جهت اطمینان از موفقیت بلند مدت را فراهم می آورد. این مدل یک ابزار تشخیص برای خودارزیابی سلامتی حال حاضر سازمان است. از طریق خود ارزیابی سازمان بطور موثرتری می تواند در میان فرصت ها، تخصیص منابع و برنامه های کسب و کار واقعی تولیدی، […]
پایان نامه بررسی مشکلات واحدهای بازرگانی استان آذربایجان شرقی در صادرات و واردات
1-2) بیان مسئله با آغاز موج صنعتی شدن و توسعه کشورها، رقابت برای ایجاد صنایع بزرگ و تولید انبوه و یکسان شکل گرفت و در سه ربع قرن بیستم به اوج خود رسید. اما در ربع آخر قرن و با توسعه فناوریهای نوین، مفهوم جدیدی معادلات توسعه و پیشرفت را دگرگون ساخت: ((کوچک زیباست)) (اسد […]
دانلود پایان نامه تحلیل و بررسی ادغام وتجزیه شرکتها درلایحه جدید قانون تجارت ومقایسه آن باقوانین فعلی تجاری
الف: بیان مسأله اساسی تحقیق: کنجکاوی و نیاز جامعه و حقوقدانان به داشتن قواعدی تازه و نوپا با توجه به ظهور شرکتهای تجاری در عرصه جامعه و همچنین نقصان قواعد موجود، حقوقدانان را به فکر وضع قوانین جدید وادار کرد. در نتیجه لایحه جدید قانون تجارت در سال 1390 تهیه و تدوین گردید. در […]
پایان نامه انتقال سهام و سهمالشرکه در شرکتهای تجاری
با تشکیل جوامع بشری، انسان برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله و دادوستد کرد. ابتدا معاملات پایاپای صورت میگرفت و با پیشرفت جوامع، معاملات از حالت محدود و بسته خارج شد و پول وسیلهی مبادله قرار گرفت. کالاها، ارزش مالی پیدا کرد و پولهای مختلف، وسیلهای برای تجارت و مبادلهی کالا را فراهم کرد. […]
پایان نامه تاثیر مدیریت دانش و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت
بنا به گزارش انجمن صنایع نساجی ایران(1394) رکود شدیدی در این بخش از صنعت کشورمان حاکم شده است و ظرفیت صنعت نساجی علیرغم تمام مزیت هایش،نصف شده است[7] . این امر نشان دهنده وجود مشکلات عظیمی در این قسمت می باشد. این در حالی است که ارزش صادراتی این صنعت در مقایسه با سایر صنایع […]
پایان نامه بررسی اثر قیمت نفت و تورم بربازده سهام بانکهای خصوصی بورس اوراق بهادار تهران
سودآوری از اهداف اساسی هر بنگاه تجاری می باشد.واحدهای تجاری تمام تلاش خودرا در جهت رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده به منظور نیل به بازدهی مورد انتظار به کار می گیرند. 1 – 2 بیان مساله: تجربه سالهای پس از ملی شدن بانکهای کشور نشان می دهد که با وجود تأثیرات غیرقابل […]
پایان نامه بهینه سازی هزینه های سازمان خدماتی با نگاه موردی به شرکت کشتیرانی
امروزه واحدهای تجاری فعالیت های تولیدی و خدماتی و بازرگانی خود را در شرایطی انجام می دهند که تغییرات در جوامع تجاری سریع بوده و رقابت در سطح بالایی صورت می گیرد. بنابراین مدیران شرکتها برای برنامه ریزی و کنترل واحد تجاری باید با جنبه ها و ابعاد مختلف فعالیت شرکت آشنایی کامل داشته باشند. […]
دانلود پایان نامه طراحی محله طبیعت دوست در شیراز
1- فصل اول (طرح تحقیق)………………………………………………….. 1 1-1- بیان مساله…………………………………………………………….. 1 1-2- اهداف………………………………………………………………….. 2 1-2-1- اهداف اصلی……………………………………………………….. 2 1-2-2- اهداف فرعی………………………………………………………… 2 1-3- ضرورت طرح…………………………………………………………… 2 1-4- چهارچوب نظری……………………………………………………… 2 1-5- فرضیه و سوالات……………………………………………………. 3 1-6- روش تحقیق……………………………………………………….. 3 2- فصل دوم (پیشینه تحقیق)…………………………………………… 4 2-1- رابطه انسان و طبیعت………………………………………………. 4 2-1-1- چهار دوره ی ارتباط […]
دانلود پایان نامه طراحی محله ی طبیعت دوست در شیراز
1- فصل اول (طرح تحقیق) 1 1-1- بیان مساله. 1 1-2- اهداف.. 2 1-2-1- اهداف اصلی: 2 1-2-2- اهداف فرعی: 2 1-3- ضرورت طرح.. 2 1-4- چهارچوب نظری.. 2 1-5- فرضیه و سوالات.. 3 1-6- روش تحقیق. 3 2- فصل دوم (پیشینه تحقیق) 4 2-1- رابطه انسان و طبیعت.. 4 2-1-1- چهار دوره ی ارتباط […]
پایان نامه رشته مدیریت : رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با بهره گرفتن از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی
وقوع رویدادهایی نظیر توسعه رقابت جهانی، پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات و دسترسی به سیستمهای اطلاعاتی ارزان طی دو دهه گذشته و تلاش واحدهای اقتصادی جهت احراز رتبه جهانی و ورود به بازارهای بینالمللی، لزوم داشتن نگرشهایی همچون رضایت مشتریان را اجتناب ناپذیر کرده است. با گسترش روزافزون مباحث مربوط به سازمان تجارت جهانی و […]
پایان نامه رشته مدیریت صنعتی: بررسی تاثیر متقابل عوامل مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت زنجیره تامین یكی از اركان اساسی در هر زنجیره تامین می باشد و نقشی بسیار حیاتی در بقا و تداوم فعالیت موفق زنجیره تامین در بازار رقابت جهانی دارد. در راستای عملكرد موفق مدیریت زنجیره تامین[1] متغیرهای بسیاری ایفای نقش می كنند اما عنصری كه مهمترین نقش را در تجارت امروزی دارد شناسایی نیاز […]