کیفیت اطلاعات مشتری
پایان نامه نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتری مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM
1-2-بیان مسئله با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان برای سازمانها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئلهای اساسی و مهم برای سازمانها و از جمله بانکهای دولتی، تبدیل گردیده است. مدیریت ارتباط با مشتری(CRM[2]) یک راهبرد کسبوکاری است که از یک طرف با هدف افزایش سودآوری و درآمد برای سازمان و از […]
پایان نامه بررسی رابطه بین هوش اخلاقی رؤسا و کارکنان با رضایت و وفاداری مشتریان به برند
1-2. بیان مسأله(تعریف موضوع تحقیق) دنیای کسب و کار در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم با رقابت روز افزون بنگاههای اقتصادی رو به رو بوده است. افزون بر این، مشتریان هر روزه آگاهی بیشتری نسبت به رقبا و محصولات و خدمات پیدا می کنند و گزینه های مختلفی را پیشرو دارند. […]
پایان نامه بررسی میزان تاثیر استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر رضایتمندی ارباب رجوع در بیمارستان امام رضا(ع)ارومیه
بیان مسئله : وضعیت موجود بیانگر این مسئله است که در مراکز بهداشتی درمانی خصوصاً بیمارستان آنگونه که شایسته است به روش های عملی مدیریتی جدید توجه اساسی نمی شود و چون بازار یک بازار رقابتی کامل نیست نتیجتاً قیمت وکیفیت خدمات و محصول را مشتری تعیین نمی کند. دراین راستا مدیریت درمان سازمان تامین […]
پایان نامه سنجش کیفیت آموزش در سیستمهای آموزش الکترونیکی و ارائه الگوی مناسب برای افزایش آن درآموزشوپرورش شهرستان میاندوآب
ارزشیابی کیفیت آموزشی فرایندی است که بهمنظور بهبود کیفیت و پاسخگویی به ذینفعان برنامه انجام میشود. همسو با توسعه دورههای یادگیری الکترونیکی توجه به ارزشیابی کیفیت این دورهها از چند جهت اهمیت یافته است؛ اول اینکه مدیران و متصدیان این دورهها برای افزایش کیفیت دورهها به خودارزیابی مداوم نیاز دارند. دوم شناسایی دورههای الکترونیکی […]
پایان نامه بررسی عوامل استراتژیک داخلی اثرگذار بر رضایت مشتری در سازمان ها از دیدگاه مدیران آژانس های مسافرتی شهر تبریز
1-2 بیان مسأله دستیابی به مزیت رقابتی و استمرار و حفظ آن به یکی از مهمترین چالشهای سازمان های کنونی تبدیل شده است. با توجه به روند رو به رشد جهانی شدن و آزادسازی تجارت، رقابت میان سازمانها نیز بیشتر شده است. بنابراین شناسایی و […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تعهد مشتری در بانک داری الکترونیک: برازش مدل تعهد رابطه-اعتماد (TRC)
مدیران امروز با سازمان هایی که هیچ شباهتی با سازمان های گذشته ندارند جوامع وسازمانها در صورتی قادر به دوام هستندکه عملیات تغییرکنند .(چارلز هندی ، خدایان مدیریت ) . یکی از قابل توجه ترین وقایعی که فن آوری اطلاعات در آن نقش داشته ،از بین رفتن موانع متعددی است که بطور سنتی افراد ، […]
پایان نامه بررسی و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان
ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با کیفیت بالا به مشتری یک استراتژی و فرایند جامع جذب، حفظ و شریک کردن مشتریان با بانک میباشد (پارواتیر و شت[2]، 2000). بحث ارائه خدمات با کیفیت مطلوب کمک می کند که با یک چرخش استراتژیک از روش های سنتی به روش های مدرن بتوانیم ارتباطات خود را با […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت آرد و نان و رضایت مشتریان در استان اردبیل
5-2) جمع بندی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….71 5-3) پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………………………………78 منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………82 فهرست جداول جدول( 2-1) جوایز کیفیت و برتری جویی فیجی…………………………………………………………………………………………22 جدول (3-1) متغیرهای موجود در پرسشنامه تحقیق و تفکیک سوالات مربوط به هر متغیر در پرسشنامه مدیریت کیفیت……………………………………………………………………………………………………………………………………………….53 جدول (3-2) تعیین پایایی متغیرها با بهره گرفتن از آلفای کرونباخ…………………………………………………………………..56 جدول (3-3) تعیین پایایی […]
پایان نامه تأثیر بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات بر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی درونی
نتیجه گیری 97 پیشنهادها 99 منابع و ماخذ 103 پیوست ها 108 پ فهرست جدول ها شماره صفحه 1-1 زمان بندی مراحل انجام تحقیق 10 1-2 آمار مربوط به تعداد کارگاه های صنعتی استان آذربایجان شرقی 15 1-3 آمار مربوط به اشتغال صنایع کوچک در استان آذربایجان شرقی 15 1-4 آمار مربوط […]
پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه
امروزه موفقیت سازمانها را دانش مدیریت به کار گرفتهشده در آن معیّن میکند. دانش مدیریت با رویکرد نوین، ساز و کاری را به سازمانهای هزارۀ سوم ارائه میدهد که دارای دو خصیصۀ اصلی، تحول و کیفیت است. مدیریت کیفیت با تحول سازمانی مستمر، پایداری و پویایی آنان را در مقابل تغییرات سریع ساختارهای اجتماعی، اقتصادی […]
پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
انتخاب فناوری اطلاعات[1]در طول یک زنجیره تأمین[2]بطور فزآیندهای به یک ضرورت برای بهتر کردن عملکرد زنجیره تأمین تبدیل شده است(لایودیگران،2000)[3].مدیریت زنجیره تأمین[4] بر جریانهای مؤثر و سودمند فاکتورهای فیزیکی و اطلاعاتی که هر دو در برآورده کردن سودآور نیازهای مشتری مؤثر هستند،تأکید دارد(استیونز،1989)[5].مدیریت زنجیره تأمین که در شکل جدید خود شامل بخشهایی از تجارت الکترونیک […]
پایان نامه ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات
همیشه تجارت و کسب و کار مجبور است خود را با تغییرات محیط اطراف وفق بدهد. در پیچیدگی روزافزون امروزی، جامعه همبسته و پرجنب و جوش جهانی، سخت ترین چالشها برای شرکت های موجود توسط فاکتورهای بیرونی ایجاد میشود. «تنها چیزی که ثابت است تغییر است» ادعای فیلسوف یونانی هراکلیتوس بیش از 2000 سال پیش. […]