دولت الکترونیک
دانلود پایان نامه بررسی رابطه دولت الکترونیک و اعتماد عمومی
فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- بیان مسأله جلب اعتماد و اطمینان مشتریان، بیان مزایای بانكداری الكترونیكی و لزوم برقراری آن درجامعه و ارائه خدمات دقیق، سریع، آسان و با كیفیت سه عامل مهم برای ایجاد فرهنگ استفاده از خدمات و ابزارهای بانكداری الكترونیكی است. در آمار اخیر بانك مركزی كه به تفكیک استانهای كشور، مناطق […]
پایان نامه ارشدرشته مدیریت : بررسی تاثیر کیفیت خدمات دولت الکترونیک بروی اعتماد عمومی
یکی از مهمترین مسائلی که جوامع امروزی با آن مواجه اند مساله اعتماد عمومی است. مقوله اعتماد عمومی در تمامی اعصار و قرون یکی از مهمترین موضوعات مهم حیات بشری بوده است و با گذشت زمان بر اهمیت آن افزوده شده است. دولتها می کوشند تا اعتماد شهروندان را به خود جلب کنند، زیرا با […]
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت دولتی : عوامل موثر بر استقرار بازار بورس الکترونیک در ایران
با توجه به موارد گفته شده، در این فصل به بررسی كلیات تحقیق پرداخته شده است. ابتدا مساله اصلی تحقیق بیان گردید و سپس اهمیت و ضرورت تحقیق مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه به اهداف اساسی تحقیق و سوالات تحقیق، چارچوب نظری تحقیق و جنبه جدید بودن و نوآوری تحقیق، قلمرو تحقیق، موانع […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک
1-2 ) بیان مسئله : اما موفقیت برای یک کسب و کار ، رسیدن به سود و کسب درآمد است که این مهم طی عبور گام به گام از مراحل زیر به اجرا درمی آید : مرحله اول : برای راه اندازی یک کسب و کار از پردازش یک ایده مناسب برای تولید محصول یا […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تعهد مشتری در بانک داری الکترونیک: برازش مدل تعهد رابطه-اعتماد (TRC)
مدیران امروز با سازمان هایی که هیچ شباهتی با سازمان های گذشته ندارند جوامع وسازمانها در صورتی قادر به دوام هستندکه عملیات تغییرکنند .(چارلز هندی ، خدایان مدیریت ) . یکی از قابل توجه ترین وقایعی که فن آوری اطلاعات در آن نقش داشته ،از بین رفتن موانع متعددی است که بطور سنتی افراد ، […]
پایان نامه بررسی و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان
ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با کیفیت بالا به مشتری یک استراتژی و فرایند جامع جذب، حفظ و شریک کردن مشتریان با بانک میباشد (پارواتیر و شت[2]، 2000). بحث ارائه خدمات با کیفیت مطلوب کمک می کند که با یک چرخش استراتژیک از روش های سنتی به روش های مدرن بتوانیم ارتباطات خود را با […]
پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده
اینترنت را باید بزرگترین سامانهای دانست که تاکنون به دست انسان طرّاحی، مهندسی و اجرا گردیدهاست. ریشه این شبکه ی عظیم جهانی به دهه۱۹۶۰ باز می گردد که آژانسهای نظامی ایالات متحده امریکا بر روی پروژههای تحقیقاتی برای ساخت شبکه ای مستحکم،توزیع شده و باتحمل خظا سرمایه گذاری نمودند. این پژوهش به همراه دوره ای […]
پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی
کنترل و ارزیابی عملکرد جز لاینفک هرگونه فعالیت و کار اجرایی به شمار می رود. گرچه ارزیابی عملکرد فعالیتی است که با شکلگیری زندگی گروهی بشر گره خورده است ولی استفاده از نظامهای رسمی آن در سطح فردی و سازمانی از سال 1800 میلادی توسط رابرت آون در صنعت نساجی اسکاتلند متداول شده است. ارزیابی […]
پایان نامه مفهوم، جایگاه و اعتبار سند الکترونیکی
الف- بیان مسئله (شرح مسئله و سؤال تحقیق) سؤالاتی که در طول تحقیق حاضر، در پی پاسخگویی به آنها بودیم به شرح زیر است: نخست- سؤال اصلی تحیق: سند الکترونیکی از چه جایگاه و اعتباری برخوردار است؟ دوم- سؤالات فرعی تحقیق: 1- ماهیت، کارکردها و ویژگیهای سند الکترونیکی چیست؟ و 2- آیا با توجه به […]
پایان نامه بررسی مسائل استراتژیک و ترسیم نقشه استراتژی برای دفاتر پیشخوان دولت
1-2) بیان مسئله بی شک یکی از شاخص های توسعه یافتگی هر کشوری، وجود ساختارها و بسترهای مناسب به منظور توزیع و توسعه مناسب امکانات در تمامی نقاط اعم از شهری و روستایی می باشد. دریافت خدمات دولتی به صورت مساوی برای تمامی اقشار جامعه از جمله مهمترین موضوعاتی است که هر دولتی باید […]
دانلود پایان نامه مطالعه تطبیقی تعهدات متعاملین در بیع الکترونیکی و سنتی
1-2- بیان مسأله اساسی در دنیای امروز که از آن به عصر اطلاعات یاد میکنند، شاهد آن هستیم که با پیشرفت جهانی رایانههای شخصی و تجاری ، فعالیت انسانها در تمامی زمینهها از حالت سنتی و دستی خارج شده است . با ظهور رایانهها ، حیاتی نو در همه عرصههای زندگی بشری ایجاد شده است […]
پایان نامه مسئولیت کیفری ناشی از فعالیت رسانههای الکترونیکی در حقوق ایران
چکیده از جمله ابزارهایی که فرایند تبادل اطلاعات را در این عصر فنآوری اطلاعات و ارتباطات هر روز تسریع میبخشند، رسانههای الکترونیکی هستند که در قالب تارنماها (سایتها)، وبلاگها و خبرگزاریها و تحت نظارت و راهبری یکی یا مجموعهای از افراد و یا سازمانها، به کاربران، خدمات اینترنتی ارائه میکنند. از رهگذر فعالیت این رسانهها و به تعبیر بهتر، گردانندگان آنها ممکن است جرمی به وقوع بپیوندد. در اینجا بحث از چگونگی احراز مسوولیت کیفری و تحمیل آن بر متخلف (صاحبامتیاز، مدیرمسوول، سردبیر، نویسنده یا پرسنل اجرایی) از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میگردد. این امر دولت ها را به تصویب قوانین و مقرراتی در خصوص نحوه فعالیت و تعیین مسئولیت های این رسانهها واداشته است بررسی مسوولیت کیفری گردانندگان رسانههای الکترونیکی در کشورها سه گونه متفاوت را بهطور کلی به ما نشان میدهد. یکی مسوولیت شخص واحد، دیگری مسوولیت ترتیبی اشخاص و در پایان مسوولیت همگانی، نکته مهمتر اینکه غالبا این نظامهای مسوولیت کیفری بر اساس مولفههای مسوولیت کیفری اعتباری و نه واقعی تحکیم یافتهاند که از مسوولیت نیابتی تا مسوولیت اشخاص حقوقی را در برمیگیرد. قانون مطبوعات ایران پس از اصلاحات سال 1379 از نظام مسوولیت کیفری جمعی– و البته اعتباری – تبعیت کرده است. با این همه درباره وبلاگها و شبکههای اجتماعی باید از مقررات عام کیفری در این باره بهره جست. درباره پاسخهای نهادهای مسئول به نقش دستگاههای تقنینی، قضایی و اجرایی اشاره شده و بیان گردیده است که برخی از پاسخها با جرایم رسانهای سنخیت ندارند. در پایان نتیجهگیری شده که نظام مسوولیت شخص واحد به عنوان مناسبترین نظام مسوولیت کیفری رسانههای الکترونیکی خواهد بود و پیشنهاد تصویب قانون خاص و جامع در اینباره ارائه شده است. کلید واژگان: مسوولیت کیفری، رسانه، رسانه الکترونیکی، مسوولیت کیفری جمعی، مسوولیت کیفری شخصواحد و پاسخهای حاکمیتی.