سودآوری شرکت ها
پایان نامه رشته مدیریت مالی: بررسی تاثیر شیوه های مالی بر میزان سودآوری شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
موسسات و بنگاه های اقتصادی به ویژه فعالان در بخش صنعت، برای ادامه حیات و فعالیتهای تولیدی خود و همچنین توسعه ی فعالیت ها، به سرمایه های کلان نیاز دارند. همچنین، این بنگاه های اقتصادی برای تامین سرمایه ی مورد نیاز خود وابستگی شدیدی به بازارهای مالی دارند. نقش این بازار ها در اختیار گذاشتن […]
پایان نامه بررسی تاثیر کارآفرینی شرکتی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان
3-2- روش تحقیق. 110 3-3- جامعه آماری. 111 3-4- نمونه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه 111 3-5-1 ابزار گردآوری دادهها 111 3- 5-2پرسشنامه تعهد سازمانی. 112 3-5-2-1- پایایی و روایی پرسشنامه تعهد سازمانی. 114 3-5-3 پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی. 115 3-5-3-1- پایایی و روایی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی. 117 3-6- روشهای تجزیه و […]
پایان نامه تاثیر مدیریت دانش و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت
بنا به گزارش انجمن صنایع نساجی ایران(1394) رکود شدیدی در این بخش از صنعت کشورمان حاکم شده است و ظرفیت صنعت نساجی علیرغم تمام مزیت هایش،نصف شده است[7] . این امر نشان دهنده وجود مشکلات عظیمی در این قسمت می باشد. این در حالی است که ارزش صادراتی این صنعت در مقایسه با سایر صنایع […]
پایان نامه تأثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر مطالبات معوق بانکهای منتخب ایران: رویکرد پانلی
ازآنجاکه میزان مطالبات سیستم بانکی کشور در همه بخشها رو به افزایش بوده است. به نظر میرسد شرایط اقتصاد کلان میتواند نقش مهمی در وضعیت پرتفوی اعتباری بانکها و کیفیت مطالبات آن ها داشته باشد. بروز بحران در سیستم مالی میتواند به خروج پسانداز سپردهگذاران از بانکها منجر شود. بهطوریکه اگر نا اطمینانی به سیستم […]
پایان نامه بررسی عوامل استراتژیک داخلی اثرگذار بر رضایت مشتری در سازمان ها از دیدگاه مدیران آژانس های مسافرتی شهر تبریز
1-2 بیان مسأله دستیابی به مزیت رقابتی و استمرار و حفظ آن به یکی از مهمترین چالشهای سازمان های کنونی تبدیل شده است. با توجه به روند رو به رشد جهانی شدن و آزادسازی تجارت، رقابت میان سازمانها نیز بیشتر شده است. بنابراین شناسایی و […]
پایان نامه بررسی اثر قیمت نفت و تورم بربازده سهام بانکهای خصوصی بورس اوراق بهادار تهران
سودآوری از اهداف اساسی هر بنگاه تجاری می باشد.واحدهای تجاری تمام تلاش خودرا در جهت رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده به منظور نیل به بازدهی مورد انتظار به کار می گیرند. 1 – 2 بیان مساله: تجربه سالهای پس از ملی شدن بانکهای کشور نشان می دهد که با وجود تأثیرات غیرقابل […]
پایان نامه مطالعه تطبیقی عملکرد بانکهای تازه خصوصی شده
بررسی پیرامون موضوع کلی خصوصی سازی موضوع نسبتا جدیدی نمی باشد. مطالعات متعددی در خصوص کارایی شرکتها قبل و پس از خصوصی سازی انجام گرفته است . اما آنچه نو بودن تحقیق حاضر را نمایانگر می سازد : در وهله اول بحث خصوصی سازی بانکها و در وهله دوم تحلیل شاخصهای بانکها در بورس و […]
پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان
درک ساختار رقابتی بازار بیش از هر چیز مستلزم آگاهی و شناخت مدیریت از نظرات و خواست مشتری و ارزیابی نحوه بهره گیری از آمیخته بازاریابی ترفیع (فروش حضوری، پیشبرد فروش، روابط عمومی، تبلیغات) در بازار به منظور دستیابی به مقدار مشخصی از فروش و اندازه سهم بازار مورد نظر است. سهم بازار غالبا همراه […]
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
امروزه مدیران ارشد سازمان ها ارزش ویژه ای برای مشتری قائل هستند و به این باور رسیده اند که مشتریان سرمایه اساسی سازمان ها به حساب می آیند.امروزه توجه به مشتریان به شاخص های تعیین کننده یک سازمان پویا و آینده نگر تبدیل شده است.با توجه به رقابتی شدن محیط کسب و کار، سازمان ها […]
پایان نامه ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات
همیشه تجارت و کسب و کار مجبور است خود را با تغییرات محیط اطراف وفق بدهد. در پیچیدگی روزافزون امروزی، جامعه همبسته و پرجنب و جوش جهانی، سخت ترین چالشها برای شرکت های موجود توسط فاکتورهای بیرونی ایجاد میشود. «تنها چیزی که ثابت است تغییر است» ادعای فیلسوف یونانی هراکلیتوس بیش از 2000 سال پیش. […]
پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی
کنترل و ارزیابی عملکرد جز لاینفک هرگونه فعالیت و کار اجرایی به شمار می رود. گرچه ارزیابی عملکرد فعالیتی است که با شکلگیری زندگی گروهی بشر گره خورده است ولی استفاده از نظامهای رسمی آن در سطح فردی و سازمانی از سال 1800 میلادی توسط رابرت آون در صنعت نساجی اسکاتلند متداول شده است. ارزیابی […]
پایان نامه بررسی تاثیر CRM بر عملکرد مالی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال 1393
1-2- بیان مسأله حرکت به سمت جهانی شدن و پیشرفتهای صورت گرفته در عرصه تکنولوژی باعث تشدید رقابت بین شرکتها شده است. در عصر حاضر یکی از عرصههای جدیدی که اغلب شرکتها بر آن تمرکز نمودهاند، موضوع ارتباطات بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان میباشد. اینک بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیش تر در […]