فعالیت های تبلیغاتی
پایان نامه شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواستههای مشتریان
بخش اول: تعاریف واژگان کلیدی مطرحشده در پژوهش ازجمله خدمت، کیفیت و… بخش دوم: مدلهای مطرحشده در این رابطه را توضیح میدهد ازجمله مدل تحلیل شکافهای پنجگانه و هفتگانه کیفیت خدمات، مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی، مدل گذر خدماتی تعدیلشده بخش سوم: روشهای سنجش کیفیت خدمات که شامل روش سروکوال و کانو است. بخش چهارم: […]
پایان نامه مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی
عوامل متعددی در صنعت بانکداری وجود دارند که در صورت رضایت بخش بودن اجرای آنها، موفقیت عملکرد رقابتی سازمان تضمین خواهد شد. برخی از آنها عبارتند از: شهرت بانک و تصویر مطلوب خدمات ارائه شده نزد افکار عمومی امنیت و ایمن بودن بانک در ادراک مشتریان برقراری ارتباط بلند مدت با مشتریان جذب سپرده پرداختن […]
پایان نامه بررسی نقش فن آوری های نوین ارتباطی در افزایش بهره وری روابط عمومی
برخی بر این باورند که بانکداری الکترونیک یک رقابت بزرگ در روابط بانکی ایجاد کرده است و همچنین یک فرصت بزرگ برای محکم کردن روابط مشتریان می باشد که نه فقط منابع سودآور را تشخیص می دهد بلکه آینده بانکداری را نیز تضمین می نماید. برای بانک ها اینترنت راهی به سوی فرصت های جدید […]
پایان نامه بررسی تأثیر ومقایسه آموزش به شیوه دیداری وشنیداری بر میزان یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان سرپل ذهاب
1-2-بیان مسأله : در حال حاضر، استفاده از رسانه های آموزشی دیداری وشنیداری متمرکز شده است ونشان داده است رسانه های آموزشی خصوصأ رسانه های دیداری یک روش آموزشی مؤثر برای آموزش چنین دانش آموزانی مناسب می باشد. رفتار اجتماعی پایه واساس زندگی فرد را تشکیل می دهد ورشد اجتماعی نیز سبب شکوفایی رشد […]
دانلود پایان نامه بررسی شیوه های طراحی اعلان در سه دهه اخیر و نحوه برخورد هنرمندان با این شیوه ها
یکی از فعالیت های گرافیکی که در ابتدا به صورت غیرحرفه ای و بعدها به صورت حرفه ای در ایران مورد توجه قرار گرفته، طراحی اعلان است. با توجه به نیاز جامعه به انتقال اطلاعات مختلف به افراد دیگر، در هر دوره زمانی و نظر به امکانات و محدودیت های هر دوره، اعلان هایی طراحی شده اند. هدف این پژوهش در […]
دانلود پایان نامه بررسی گونه ی روایی خاطره –داستان در دو اثر: «خاطره های پراکنده» و «دو دنیا» از گلی ترقی
«روایتهای جهان بیرون از شمار است… این روایتها به هر زبانی بازگو میشوند: زبان شفاهی یا مکتوب، تصاویر ثابت یا متحرّک، ایماها و اشارهها و غیره. روایت، همه جا حضور دارد: در اسطوره، افسانه، قصّه، مَثَل، رمان کوتاه، حماسه، تاریخ، درام، کمدی، پانتومیم، نقّاشی، سینما، گزارشهای خبری، مکالمه و غیره. روایت از آغاز زندگی همراه […]
دانلود پایان نامه مسئولیت مدنی رسانه های صوتی و تصویری
صحبت از مسؤولیت مدنی رسانه های صوتی و تصویری و مبانی و منابع این مسؤولیت ،نیازمند شناختی دقیق از مفهوم رسانه های صوتی،تصویری و به عبارتی دقیق تر مفهوم رسانه در معنای عام است.زیرا با شناسایی تعریف رسانه به نتیجه دقیقتری از مسؤولیت مدنی رسانه ها خواهیم رسید.در فصل اول این بخش به تعریف و […]
پایان نامه بررسی علت های پیدایی جنبش ضد وال استریت در آمریکا و گسترش آن
این نظام در واقع بروز اقتصاد های مرتبط و درهم تنیدهای است که میخواهد جریان تولید، توزیع و مصرف جهانی را اداره کند. اما در پس این یكپارچگی، منافع و ثروت حاصل از تولید به شکل ناعادلانه عمدتاً متوجه كانونهای قدرت و ثروت میشود كه غالبا معترضانی از طیف های مختلف مردم را به همراه […]
دانلود پایان نامه جایگاه تبلیغ دینی در سیاست ها و برنامه ریزی های فرهنگی کشور
تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در عرصه های مختلف اعم از فرهنگ، کسب و کار و … می باشد. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها، شرکت ها و یا حتی دولتها در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. تبلیغ تلاشی است جهت برقراری یک ارتباط متقاعد کننده برای تغییر یا ثبات نگرش افراد که بیانگر […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر در اثربخشی فعالیت های روابط عمومی های کشور
انسانها با حركت در مسیر تكامل و رشد عقلانی خود، به تدریج بر ضرورت برنامهریزی در زندگی واقف شدند و آنرا به منزله ابزاری در خدمت مدیریت و رهبری نظامهای اجتماعی و سازمانی مورد توجه قرار دادند. امروزه سازمانها، به حدی پیچیده شدهاند كه بدون توجه به کارایی و اثربخشی دقیق برنامه ها، امكان ادامه […]
پایان نامه ارشد رشته مهندسی صنایع : بررسی رابطه استراتژیهای رقابتی و بستهبندی کالاها
در این فصل کلیات مربوط به پژوهش حاضر مورد بررسی قرار می گیرد به این ترتیب که در ابتدا به شرح و بیان مسأله پژوهشی پرداخته میشود تا مبانی لازم جهت توجیه چرائی انجام پژوهش حاضر فراهم آید. در ادامه اهداف پژوهش بیان میشود و به تبع این اهداف فرضیه های پژوهش ارائه می شوند. […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه: تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه
عملکرد هر سازمانی به موفقیت درحفظ مشتریان یا افزایش طول دوره بقای مشتری بستگی دارد. طول دوره بقای مشتری به طول مدت زمان و یا تعداد دفعاتی اشاره دارد که مشتریان برای تامین نیازمندیهای خویش قبل از رجوع به سایر عرضه کنندگان تنها به سازمان مورد نظر روی آورند (سقایی،1385، ص 67). سازمان های رسانه […]