اثر بخشی تبلیغات
پایان نامه رشته مدیریت اجرایی: بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری مشتریان
در این فصل مسئله ای که تحقیق به دنبال حل آن می باشد بیان شده و اهمیت و اهداف آن نیز تبیین می گردد. سؤالات و فرضیات، قلمرو زمانی، مکانی و موضوعی تحقیق نیز مشخص خواهند شد. 2-1- بیان مسئله خدمات الکترونیکی چیزی بیش از انجام یک سفارش، پاسخگویی به سؤالات و پست الکترونیکی است. […]
پایان نامه مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی
عوامل متعددی در صنعت بانکداری وجود دارند که در صورت رضایت بخش بودن اجرای آنها، موفقیت عملکرد رقابتی سازمان تضمین خواهد شد. برخی از آنها عبارتند از: شهرت بانک و تصویر مطلوب خدمات ارائه شده نزد افکار عمومی امنیت و ایمن بودن بانک در ادراک مشتریان برقراری ارتباط بلند مدت با مشتریان جذب سپرده پرداختن […]
پایان نامه : بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان
تبلیغات سبب تغییراتی در نگرش، دانش و رفتار مخاطبان می شود و آگاه سازی، ترغیب و تشویق، یادآوری تحکیم روابط و ترویج مبادلات، از جمله وظایف گوناگون تبلیغات است و ارزیابی آثار تبلیغات در هر یک از این موارد برای سازمان هایی که تبلیغات را لازمه تداوم حیات و رشد و توسعه می دانند یک […]
پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات نوین بر ذهنیت مصرف کننده.
موفقیت سازمان ها به عواملی چون بازاریابی و ارتباطات، نوآوری و خلاقیت، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت و … ارتباط دارد. بازاریابی و ارتباطات شامل مجموعه ای از فعالیت ها و تلاش ها است که نقش کلیدی و مؤثری در رشد و توسعهدی سازمان ها و شرکت ها ایفا می کند. گرچه بازاریابی و ارتباطات […]
پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن
در این فصل سعی می شود مسئله پژوهش و ابعاد آن تشریح شود. بدین منظور ابتدا مسئله مورد پژوهش و گستره آن معرفی می گردد و پس از آن اهمیت و ضرورت پژوهش مطرح می شود. سپس اهداف پژوهش که بایستی در این پژوهش به آن دست یافت بیان می گردد. در ادامه، سوالات پژوهش […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدمات
تبلیغات قوی، نتیجه برنامه ریزی قوی می باشد. ایده های بزرگ و رقابت های بزرگ تبلیغاتی ظهور نمیكنند، مگر اینكه براساس شاخه های مهم ارتباطی بوجود آیند كه این خود عامل فروش خواهد شد. اگر با ذهنیتی باز به ارتباط و ادراك نگاهی بیاندازید، میتوانید به تبلیغات دلخواه خود دست پیدا كنید، تبلیغی كه باعث […]
پایان نامه اثربخشی آموزش راهبردهای نظمجویی فرایندی هیجان بر پریشانی روانشناختی
سیر بالینی طیف وسیعی از بیماریهای پوستی ناشی از تعامل پیچیده و گاهی اوقات متقابل بین عوامل زیستی، روانپزشکی، روانشناختی و اجتماعی است که میتوانند نقش مستعد کننده، تسریع کننده و یا تداوم بخش برای اختلال پوستی بازی کنند (گوپتا و گوپتا، 2013). از یک سو، عوامل روانشناختی (نظیر تنش و احساسات منفی) میتوانند سبب […]
دانلود پایان نامه بررسی گونه ی روایی خاطره –داستان در دو اثر: «خاطره های پراکنده» و «دو دنیا» از گلی ترقی
«روایتهای جهان بیرون از شمار است… این روایتها به هر زبانی بازگو میشوند: زبان شفاهی یا مکتوب، تصاویر ثابت یا متحرّک، ایماها و اشارهها و غیره. روایت، همه جا حضور دارد: در اسطوره، افسانه، قصّه، مَثَل، رمان کوتاه، حماسه، تاریخ، درام، کمدی، پانتومیم، نقّاشی، سینما، گزارشهای خبری، مکالمه و غیره. روایت از آغاز زندگی همراه […]
دانلود پایان نامه رابطه تبلیغات شركت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
در پذیرش این اصل دیگر تردیدی وجود ندارد که بقای سازمان های تولیدی وخدماتی در گرو حفظ و افزایش مشتریان آنهاست، برای این منظور ضروریست هر سازمان به عوامل مهم و تاثیرگزار رضایت مشتریان بیاندیشد و با توصیف و پیشبینی و نیز کنترل این متغیرها بتواند میزان رضایت مشتریان را مدیریت نموده و آن را […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر در اثربخشی فعالیت های روابط عمومی های کشور
انسانها با حركت در مسیر تكامل و رشد عقلانی خود، به تدریج بر ضرورت برنامهریزی در زندگی واقف شدند و آنرا به منزله ابزاری در خدمت مدیریت و رهبری نظامهای اجتماعی و سازمانی مورد توجه قرار دادند. امروزه سازمانها، به حدی پیچیده شدهاند كه بدون توجه به کارایی و اثربخشی دقیق برنامه ها، امكان ادامه […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی: مقایسه اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد
این فصل شامل کلیات تحقیق است. به طور خلاصه و با توجه به موضوع تحقیق، ابتدا به ضرورت و اهمیت انجام تحقیق و بیان مسأله، پرداخته می شود. سپس قلمرو، اهداف، سوال، و فرضیات تحقیق بیان می شود. در ادامه به تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق پرداخته می شود. 2-1- ضرورت و اهمیت انجام […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه: تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه
عملکرد هر سازمانی به موفقیت درحفظ مشتریان یا افزایش طول دوره بقای مشتری بستگی دارد. طول دوره بقای مشتری به طول مدت زمان و یا تعداد دفعاتی اشاره دارد که مشتریان برای تامین نیازمندیهای خویش قبل از رجوع به سایر عرضه کنندگان تنها به سازمان مورد نظر روی آورند (سقایی،1385، ص 67). سازمان های رسانه […]