بر تمایل مستمر
پایان نامه تاثیر ابعاد مختلف مسئولیت اجتماعی بر روابط کارمند-سازمان (تعهد سازمانی و تمایل آگاهانه به ترک سازمان)
سازمانها برای تداوم فعالیتهای خود و همچنین رقابت با سایر سازمانها در جهت دست یافتن به اهداف و چشم انداز از پیش تعریف شده خود و رشد و شکوفایی، نیاز به نیروی انسانی ماهر و متعهد و ارتباطاتی درون سازمانی و برون سازمانی مناسب و رو به جلو بوده و همواره در جهت نیل به […]
پایان نامه : رابطه بین كیفیت خدمات شهری و تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی
پس از شكل گیری حیات و با گذشت زمان، رابطه ی متقابل انسان ها در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و . . . پیچیده تر گردید. (بریمانی،1383،ص126) تحولات اقتصادی، گسترش مراكز صنعتی بازرگانی و پدیده های ناشی از پیشرفت تكنولوژی در شهرها، مسایل و مشكلات متعددی برای زندگی شهری به وجود آورد. (طاهری،1377،ص10) و […]
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر توسعه اعتماد بین مدیران و کارکنان شرکت گاز تبریز
اعتماد دانش وسیعی است که دربردارنده مفاهیم مهمی برای مطالعه است زیرا قادر به هماهنگی رفتارهای انسانی است ودر دهه های گذشته توسط محققانی ازرشته های مختلف مانند: روان شناسان، اقتصاددانان، دانشمندان علوم اجتماعی و نیز بازاریابان، مورد مطالعه قرار گرفته است. واژه اعتماد، یکی از اصطلاحات بین المللی و سازمانی است که در متون […]
پایان نامه بررسی تاثیر کارآفرینی شرکتی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان
3-2- روش تحقیق. 110 3-3- جامعه آماری. 111 3-4- نمونه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه 111 3-5-1 ابزار گردآوری دادهها 111 3- 5-2پرسشنامه تعهد سازمانی. 112 3-5-2-1- پایایی و روایی پرسشنامه تعهد سازمانی. 114 3-5-3 پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی. 115 3-5-3-1- پایایی و روایی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی. 117 3-6- روشهای تجزیه و […]
پایان نامه بررسی رابطه بین تعهد سازمانی و عملکرد کارکنان شرکت نفیس نخ با تاکید بر تفاوت های جنسیتی
امروزه مدیران سازمانها بر این اعتقادند که هر چه کارکنان بیشتر ارزشهای سازمان را بپذیرند و خود را متعلق به سازمان و ملزم به تلاش در راه نیل به اهداف آن بدانند؛ احتمال موفقیت سازمان بیشتر خواهد شد. از طرفی یکی از برجستهترین عوامل مؤثر در موفقیت سازمان ، چگونگی عملکرد آن میباشد لذا […]
پایان نامه بررسی رابطه بین نشاط اجتماعی و تعهد سازمانی کارکنان شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی
آنچه نباید از نظر دور داشت این است که برآوردن نیازمندیهای کارکنان که نیروی فعال هر سازمانی هستند یکی از ضرورتهاست؛ چرا که غفلت از تامین چنین نیازهایی یا جلوگیری از ارضای نیازهای عمده آنها، موجب بروز آسیبهایی در هنگام کار، نظیر: ارائه کار ضعیف، کارگریزی، اعتیاد به الکل و مواد مخدر و تعهد کم […]
پایان نامه رابطه سبکهای هویت ودلبستگی باسلامت روانی فرزندان زنان خودسرپرست(تک والد)
خانواده نهادی است اجتماعی،که درگذرزمان دستخوش تغییرات بیشماری گردیده ومسائل ومشکلاتی عدیده فراراه آن قرار گرفته است.امروزه جامعه ما چالش های اجتماعی عمده ای دارد.یکی از آنها، که وضعیت آن بسیاروخیم ودهشتناک است،کودکان تک سرپرست می باشد.خانواده تک والدبه معنای آن است که پدریا مادربه تنهایی نقش والدراایفا می کند.در این خانوادهها فرزندان تنها با […]
پایان نامه کارایی واحدهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان شرقی
مدیران وکالت مالکان را در بهره برداری از دارایی های آنان بر عهده دارند، تا با انباشتن آورده های افراد متعدد در جهت انجام فعالیت واحد و استفاده مؤثرتر از این دارایی ها، منافع بیشتری را نصیب مالکان نمایند. از آنجا که مالکان از نتیجه عمل این وکلا منتفع می شوند، لازم است عملکرد آنها […]
پایان نامه تاثیر مدیریت استراتژیک بر عملکرد سازمان با نقش میانجی مزیت رقابتی (مطالعه موردی: شرکت موتوژن)
از مهمترین داراییهای هر سازمانی در شرایط متغیر و رقابتی امروزی، برخورداری از کارکنانی است که تمایل دارند در تحقق اهداف و استراتژیهای سازمانی، نقشی سازنده در افزایش عملکرد سازمان از خود بروز دهند و برای سازمان خود مزیت رقابتی آفرینند. سازمانها به طور مداوم با محیطی متلاطم و ناآرام روبه رو هستند، تهدیدهای محیطی […]
پایان نامه بررسی کارایی شهرداری های استان آذربایجان غربی با بهره گرفتن از تحلیل پوششی داده ها
مدیران وکالت مالکان را در بهره برداری از دارایی های آنان بر عهده دارند، تا با انباشتن آورده های افراد متعدد در جهت انجام فعالیت واحد و استفاده مؤثرتر از این دارایی ها، منافع بیشتری را نصیب مالکان نمایند. از آنجا که مالکان از نتیجه عمل این وکلا منتفع می شوند، لازم است عملکرد […]
پایان نامه سنجش و ارزیابی روابط میان وفاداری برند ،قابلیت خاص برند و رضایت خریداران با بهره گرفتن از رویکرد SEM
امروزه حفظ و تقویت وفاداری مشتری نسبت به محصولات یا خدمات شرکتها، مهمترین نقطه تمرکز فعالیتهای بازاریابی می باشد. وفاداری مشتریان می تواند هزینه های بازاریابی شرکتها را کاهش دهد، موجب جذب مشتریان بیشتر شود و اثربخشی یک کسب و کار را افزایش دهد. به علاوه مشتریان وفادار از طریق تبلیغات دهان به دهان یک […]
پایان نامه بررسی رابطه بین توانمندسازی و رفتار شهروندی سازمانی (OCB)
نظر به اهمیتی که رفتار شهروندی سازمانی در کشورهای پیشرفته، به دلیل تأثیراین گونه رفتارهای کارکنان بر عملکرد سازمان، اثر بخشی سازمان، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، کیفیت خدمات و … دارد، لازم است اقدامات سازمانی که موجب شکل گیری و استمرار چنین رفتارهایی در کارکنان میشوند، شناسایی شوند. توانمند کردن افراد موجب میشود تا مدیران […]