دم هواپیما
پایان نامه اثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری
برنامه های وفادار نمودن مشتریان، اولین بار در صنعت هواپیمایی ایالات متحده امریکا با صدور مجوز فعالیت سازمان هواپیمایی،در سال1978 شروع و بر روی کنترل مرکزی خدمات گسترده ی هوایی تاکید داشت .در سال 1981 شرکت های هوایی، برنامه های وفاداری را با دادن تخفیف به مسافران بر حسب مسافت و مقدار بار بر مبنای […]
پایان نامه بررسی تأثیر دورههای آموزشی حین خدمت بر ارتقاء مهارتهای مدیران معاونت سیما در سال 1386
1-1- طرح مسأله……………………………………………………………………………………… 2 2-1- ضرورت و اهمیت تحقیق……………………………………………………………….. 2 3-1- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………. 3 4-1- سؤالات تحقیق…………………………………………………………………………………. 3 5-1- فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………… 4 6-1- تعریف مفاهیم و اصطلاحات…………………………………………………………. 4 2- فصل دوم: مبانی نظری تحقیق…………………………………………. 6 1-2- بررسی تحقیقات پیشین……………………………………………………………….. 7 1-1-2- پیشینه پژوهش در داخل کشور………………………………………….. 7 2-1-2- بررسی پیشینه تحقیق در خارج از […]
پایان نامه مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال
امروزه نقش مشتریان از حالت پیروی از تولیدکننده به هدایت سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و حتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. به این ترتیب بسیاری از مفاهیم و تئوری ها بر محور «مشتری» نگارش شده اند. سمت و سوی کلیه فعالیت های بنگاه اقتصادی برای تأمین نیازهای مشتری و کسب رضایت و اعتماد اوست. در […]
پایان نامه عوامل موثر بر ارتقا کیفیت خدمات گروه هتل های هما از دیدگاه کارکنان و مشتریان
در طی دهه های اخیر، شدت یافتن رقابت میان بنگاه های اقتصادی در جهت بدست آوردن سهم بیشتری از بازار توجه آنها را به سمت شناخت دقیق تر و عمیق تر نیازها و خواسته های مشتریان سوق داده است(کاتلر[2]،1997: 232). بدون تردید ایجاد رضایت درمشتریان و حتی به شوق آوردن ایشان از کیفیت خدمات، در […]
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار سیستم های کیفیت (ISO) با بهره گرفتن از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره
سازمان هایی که به پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت روی می آورند، بنا به ضرورت واحدی به نام تضمین کیفیت را ایجاد می کنند تا عهده دار وظایف طرح ریزی، استقرار و بهبود سیستم مدیریت کیفیت شود. وظایف گوناگونی به عهده ی این واحد گذارده می شود از ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت گرفته […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده از دیدگاه مشتریان بانکهای خصوصی براساس الگوی فن کیفیت خدمات در شهرستان گلپایگان
در این خصوص موسسات وسازمان های خدماتی از حساسیت بیشتری برخوردارند.باتوجه به ویژگی ناملموس بودن خدمات،یکی از راه هایی که یک موسسه خدماتی می تواند با توسل بدان خود را از سایر رقبا متمایز کند،ارائه واقعی کیفیت خدماتی برتر نسبت به آنهاست.ارائه خدمات با کیفیت،موجب ایجاد مزیت رقابتی برای موسسه شده و سرانجام فروش و […]
پایان نامه بررسی تاثیر ویژگی های فردی و سازمانی برمهارتهای ارتباطی کارکنان با ارباب رجوع در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
بیان مسئله متغیرهای فردی و سازمانی کارکنان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران چه تأثیری بر مهارتهای ارتباطی آنها با ارباب رجوع میگذارد؟ ما هر روز به گونه های مختلف با یکدیگر در ارتباط هستیم، تا اندیشه ها، احساسات و تمایلات خود را به یکدیگر منتقل کنیم. میزان علاقه واحترام خود را نشان دهیم و رنج و […]
دانلود پایان نامه بررسی بصری آرمهای شرکتهای هواپیمایی بین الملل
فهرست تصاویر فصل اول :کلیات تحقیق 1-1 تعریف مسئله …………………………………………………………………………………………… 2 1-2 ضروریات و اهمیت تحقیق ………………………………………………………………………………. 2 1-3 سوالات تحقیق …………………………………………………………………………………………………. 2 1-4 فرضیات ………………………………………………………………………………………………………….. 3 1-5 اهداف اصلی و فرعی ……………………………………………………………………………………………………… 3 1-6 روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………..3 1-7 روش جمعآوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………… 3 1-8 کاربرد تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………. 4 1-9 پیشینه تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………. 4 1-10 […]
دانلود پایان نامه بررسی بصری آرمهای شرکتهای هواپیمایی بینالملل
فصل اول :کلیات تحقیق1-1 تعریف مسئله ………………………………………………………………………………………………………….. 21-2 ضروریات و اهمیت تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………… 21-3 سوالات تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………… 21-4 فرضیات ……………………………………………………………………………………………………………………….. 31-5 اهداف اصلی و فرعی …………………………………………………………………………………………………………………………. 31-6 روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 31-7 روش جمعآوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………………….. 31-8 کاربرد تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 41-9 پیشینه تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………… 41-10 چگونگی انجام پروژه عملی …………………………………………………………………………………………………………….. 5فصل دوم :حضور گرافیک در شرکتهای […]
دانلود پایان نامه یافتن نقاط ضعف و قوت و تبیین کاستی های موجود در زمینه شناساندن منشأ و مبنای جرم هواپیماربایی در داخل و خارج از مرزها
همواره در طول تاریخ هرگاه بشر موفق به ساخت وسیله ای شده كه تحول اساسی در زندگی او ایجاد نموده، آن وسیله به گونه ای مورد بهره برداری غیراصولی و ابزاری عده ای برای دستیابی به منافع شخصی یا گروهی خویش قرار گرفته؛ چه بسا این امر سبب شده تا قانونگذار فصل جدیدی به فصل […]
پایان نامه پیش بینی موفقیت شغلی بر مبنای عوامل ویژگی شخصیتی سرشت و منش در کارکنان پروازی و زمینی یک شرکت هواپیمایی
اما انسان و سرمایه انسانیاش، چیزی جدا از تواناییها و ویژگیهای شخصیتیاش نیست. هریس و فلمینگ[1] عقیده دارند ارزیابی شخصیت انسان نقش مهمی در تناسب فرد با شغل داشته و باید در استخدام نیروی انسانی مورد توجه خاص قرار گیرد (هریس و فلمینگ، 2005). در بسیاری موارد، دلیل عدم موفقیت افراد در انجام دادن اثربخش […]
دانلود پایان نامه فرایند تجاری سازی محصولات با فناوری پیشرفته -مطالعه موردی هواپیماهای تجاری-
5ـ2) نتایج قابل تفسیر از تحلیل عاملی سازه های تحقیق در بررسی وضعیت موجود/148 5ـ3) بررسی وضعیت موجود صنعت هوایی ایران/150 5ـ4) نتایج قابل تفسیر از تحلیل عاملی سازه های تحقیق در بررسی میزان اهمیت شاخص ها/152 5ـ5) جمع بندی و نتیجه گیری تحقیق/ 155 5ـ5ـ1) مهمترین موانع و چالش ها/156 5ـ5ـ2) راهکارهای تسهیل کننده […]