۳-۵. روایی ابزار گردآوری داده ها ۶۵
۳-۶. پایایی ابزار گردآوری داده ها ۶۵
۳-۷. روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۵
فصل چهارم: یافتههای پژوهش ۶۶
۴-۱. مقدمه ۶۷
۴-۲. شاخصهای توصیفی گویه های پژوهش به تفکیک متغیرها ۶۷
۴-۲-۱. شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه مطالعه ۶۷
۴-۲-۲. شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه استناد ۶۹
۴-۲-۳. شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه دسترسی آزاد ۷۱
۴-۳. تحلیل استنباطی سؤالات پژوهش ۷۳
فصل پنجم: بحث، نتیجهگیری و پیشنهادها ۸۴
۵-۱. مقدمه ۸۵
۵-۲. خلاصه ای از یافتهها ۸۵
۵-۳.پاسخ به پرسشهای پژوهش ۸۵
۵-۳-۱. شاخص های اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه مطالعه از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی کدامند؟ ۸۵
۵-۳-۱-۱. شاخص های اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه مطالعه از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی از چه اولویتی برخوردار هستند؟ ۸۶
۵-۳-۲. شاخص های اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه استناد از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی کدامند؟ ۸۷
۵-۳-۲-۱. شاخص های اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه استناد از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی از چه اولویتی برخوردار هستند؟ ۸۷
۵-۳-۳. شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه دسترسی آزاد به مقالات از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی کدامند؟ ۸۸
۵-۳-۳-۱. شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه دسترسی آزاد به مقالات از دیدگاه اعضای هیئت علمی از چه اولویتی برخوردار هستند؟ ۸۹
۵-۳-۴.آیا اعضای هیئت علمی از کیفیت اطلاعات مقاله برای اعتماد به آن در زمینه مطالعه استفاده می کنند؟ ۸۹
۵-۳-۵.آیا اعضای هیئت علمی از کیفیت اطلاعات مقاله برای اعتماد به آن در زمینه استناد استفاده می کنند؟ ۹۰
۵-۴. بحث و نتیجه گیری ۹۰
۵-۵. پیشنهادهای حاصل از پژوهش ۹۵
۵-۶. پیشنهاد برای پژوهشهای آتی ۹۶
منابع ۹۷
الف) منابع فارسی ۹۸
ب) منابع لاتین ۱۰۲
پیوستها ۱۰۶
پرسشنامه شاخص های اعتبار در ارتباطات علمی ۱۰۷
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول۲-۱. تعریف اعتماد در منابع مختلف ۴۱
جدول۲-۲. ابعاد اعتماد ۴۳
جدول۴-۱. توزیع فراوانی و درصد پاسخ افراد به گویه های شاخص های اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه مطالعه ۶۸
جدول۴-۲. توزیع فراوانی و درصد پاسخ افراد به گویه های شاخص های اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه استناد ۷۰
جدول ۴-۳. توزیع فراوانی و درصد پاسخ افراد به گویه های شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه دسترسی آزاد ۷۱
جدول ۴-۶. شاخصهای آمار توصیفی برای شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه مطالعه ۷۵
جدول ۴-۷.آزمون t تک نمونهای برای مقایسه میانگین نمونه و میانگین نظری شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه مطالعه ۷۵
جدول ۴-۸. نتیجه حاصل از اجرای آزمون رتبهای فریدمن برای اولویت بندی شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه مطالعه از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی ۷۶
جدول شماره ۴ -۹. شاخصهای آمار توصیفی برای شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه استناد ۷۷
جدول ۴-۱۰. آزمون t تک نمونهای برای مقایسه میانگین نمونه و میانگین نظری شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه استناد ۷۸
جدول ۴-۱۱. نتیجه حاصل از اجرای آزمون رتبه ای فریدمن برای اولویت بندی شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه استناد از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی ۷۹
جدول۴ -۱۲. شاخصهای آمار توصیفی برای شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه دسترسی آزاد ۸۰
جدول۴-۱۳. آزمون t تک نمونهای برای مقایسه میانگین نمونه و میانگین نظری شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه دسترسی آزاد ۸۱
جدول ۴-۱۴. نتیجه حاصل از اجرای آزمون رتبه ای فریدمن برای اولویت بندی شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی در زمینه دسترسی آزاد از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی ۸۱
جدول۴-۱۵. شاخصهای آمار توصیفی برای اهمیت کیفیت اطلاعات در زمینه مطالعه از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی ۸۲
جدول۴-۱۶. آزمون t تک نمونهای برای مقایسه میانگین نمونه و میانگین نظری اهمیت کیفیت اطلاعات مقاله در زمینه مطالعه ۸۲
جدول۴-۱۷. شاخصهای آمار توصیفی برای اهمیت کیفیت اطلاعات در زمینه استناد از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی ۸۳
پژوهش های انجام شده با موضوع شناسایی شاخص های اعتبار در ارتباطات علمی (مطالعه و استناد) از دیدگاه اعضای ...