۳-۱-۳-۴-سطح تحصیلات مدیران ۲۲۰
۴-۱-۳-۴-سمت مدیران ۲۲۱
۵-۱-۳-۴-سابقه کار مرتبط مدیران ۲۲۲
۶-۱-۳-۴-سن مشتریان ۲۲۳
۷-۱-۳-۴-جنسیت مشتریان ۲۲۴
۸-۱-۳-۴-سطح تحصیلات مشتریان ۲۲۵
۹-۱-۳-۴-میزان درآمد مشتریان ۲۲۶
۴-۴-تحلیل آماری داده های حاصل از پرسشنامه تحقیق : ۲۲۸
۵-۴-بررسی مدل اصلاح شده تحقیق : ۲۲۹
۶-۴-برازش مدل : ۲۳۰
۷-۴-تحلیل عاملی: ۲۳۱
۸-۴-آزمون فرضیه های تحقیق ۲۳۷
۱-۸-۴-آزمون فرض نرمال بودن متغیرها ۲۳۷
۲-۸-۴-آزمون فرضیه های تحقیق : ۲۳۸
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………………………..۲۵۱
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۵۲
۱-۵- نتایج تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۵۲
۲-۵-. نتایج جمعیت شناختی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۵۲
۱-۲-۵- نتایج حاصل از بررسی ارتباط بین ابزارهای ارتباطی بازاریابی با ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری………………… (CBBE)………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..252
۲-۲-۵-نتایج حاصل از بررسی تاثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی بازاریابی و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری (CBBE)…………………………………………………………………………………………………………………………………………….254
۳-۲-۵-نتایج حاصل از بررسی تاثیر کانال توزیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی بازاریابی و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری (CBBE)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..257
۴-۲-۵-نتایج حاصل از بررسی رابطه بین معیارهای هم پیوندی ( یکپارچگی ) ابزارهای ارتباطی بازاریابی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری (CBBE)………………………………………………………………………………………………………………………………….260
۳-۵- مدل نهایی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۶۱
۴-۵-جمع بندی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۶۱
۵-۵-پیشنهادات کاربردی:…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۶۴
۱-۵-۵ پیشنهادات کاربردی مرتبط با ابزارهای ارتباطی بازاریابی……………………………………………………………………………….۲۶۴
۲-۵-۵ پیشنهادات کاربردی با استراتژی ترفیع ………………………………………………………………………………………………………….۲۶۴
۳-۵-۵ پیشنهادات کاربردی در ارتباط با کانال توزیع…………………………………………………………………………………………………۲۶۵
۴-۵-۵ پیشنهادات کاربردی در مورد ارزش ویژه برند :……………………………………………………………………………………………… ۲۶۶
۵-۵-۵ پیشنهادهای کاربردی در مورد معیارهای هم پیوندی ( یکپارچگی )……………………………………………………………..۲۶۶
۶-۵-نوآوری تحقیق:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۲۶۷
۷-۵-محدودیتهای تحقیق:…………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۶۷
۸-۵-پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی:……………………………………………………………………………………………………………………………۲۶۸
منابع و مأخذ: ۲۶۹
پیوست شماره ۱٫ سوالات مصاحبه………………………………………………………………………………………………………………………………۲۸۸
پیوست شماره ۲ : مشخصات افراد مصاحبه شده ………………………………………………………………………………………………………۲۹۰
پیوست شماره ۳: مواد غذائی با ویژگی تند گردش ……………………………………………………………………………………………………۲۹۰
پیوست شماره ۴: لیست شرکتهای مواد غذائی بورس تهران با ویژگی تند گردش ……………………………………………………۲۹۱
پیوست شماره ۵٫ کدگذاری مطالعه کیفی- اکتشافی…………………………………………………………………………………………………..۲۹۲
پیوست شماره ۶ پرسشنامه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..۳۳۵
پیوست شماره ۷ ضرایب همبستگی متغییرهای اصلی تحقیق…………………………………………………………………………………….۳۴۲
پیوست شماره ۸ خروجی نرم افزار spss………………………………………………………………………………………………………………………………..343
فهرست نمودارها
نمودار ۳-۱: مدل مفهومی اولیه ۸
نمودار۱-۲: بازاریابی ارزش ۲۰
نمودار ۲-۲ : سیر تحول بازاریابی ۲۱
نمودار ۳-۲ ۴P: 27
نمودار۴-۲ : مدل بیکر و ریموند از فرایند ارتباطات ۳۳
نمودار ۵-۲: : جایگاه و اهمیت ارتباطاات و فرایند آن با فرایند بازاریابی ۳۴
طرح های پژوهشی دانشگاه ها درباره : الگوی هم پیوند ارتباطات بازاریابی به منظور ارتقاء ارزش ویژه برند ...